Øyvind Ryeng Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 Jeg har sett rundt 10% effektøkning på noen Hondaer med en sånn her under K&N-filteret (6" anslutning) OG en full remapping av motorstyringa på dynoen. Men bare filteret i seg selv tror jeg neppe gir så alt for mye på en original motor. Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 det er sant colli. jeg klarte endelig og samle opp nok mot til å bestille time... Datoen er: Mandag 19/02-07 Kl. 14:45 på NAF i fyllingsdalen. håper så mange som mulig kan være med på testen. det er fortsatt ikke for sent å være med! da blir det biligere for alle:D Og hvilket kontonr skal du ha penger inn på? Bare pass på at man ikke skriver noen nuller formye på beløpet nå :D Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Februar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2007 Jeg tenkte å sende en PM til alle som har meldt seg på. De som er med: Stress87 DaButcher Colli vwidar bjirn Burny Glenn vwcab83 B.T.i trra Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Februar 9, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 jeg har i vertfall førtover til deg.... Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Februar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 9, 2007 det er flott... jeg ser det er 3 stk som har betalt. men dere må skrive nike deres på merknad eller så vet jeg ikke kem som har betalt! kan de 3 som har betalt sende meg en PM? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwcab83 Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 jeg har også overført penger, sendt pm også. Siter Golf 3 GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Jeg gir som avtalt cold cash, siden jeg bor i bergen selv :-) Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trra Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 Har overført 80kr idag, merka overføringen med brukernavn. Siter 05 Skoda Octavia L&K 75 Jaguar XJ6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw-vegard Skrevet Februar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 10, 2007 går du fra stokk tett originalfilter fra bilen var ny til et kn filter er det jo klart en får effektøkning.. :D Problemet da er jo at du er fortsatt stuck på originaleffekten :) Siter - 200SX S14a X 91 Golf II Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Februar 13, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2007 De som er med: $ Stress87 $ DaButcher $ Colli $ vwidar bjirn Burny Glenn $ vwcab83 $ B.T.i $ trra her er de jeg har motett betaling fra. håper resten kommer inn på konto iløpet av uken. hvem har tenkt å være med på selve dyno Run på NAF? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Jeg er med på dyno run, med harddisk-kamera! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B.T.i Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Dere som ikke har betalt, få ut fingern;) Gleder meg til denne:D:thumb Stress87: Hva gjør du hvis det er mindre hk enn det skal være fra fabrikk?:D Siter - VW Touran Mk1 TDI - VW Golf Mk3 Variant 8v - VW Golf Mk2 8v Fiend Engineering Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Ringer Tollvesenet og krever tilbakebetalt engangsavgift + renter.. :D Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burny Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 Jeg satt over penger igår kveld iallefall:) Siter - Vw Golf IV GTI - X Vw MK2 VR6 - X Golf IV 1.6 Highline - X Audi A4 1.8TQ - X Min Badass Golf 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Februar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2007 hvis det er mindre hk en det står i vognkorte så kommer jeg til å kreve tilbake betalt for avgifter de site 5 årene :D har fått pengene burny ingen andre som vil være med oss? tenkte vi skulle lage kul film å legge den ut på nette... kansje bilen din blir berømt :p Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg