Colli Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 Jeg kommer selvfølgelig, jeg kan prøve å ta litt bilder! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Orkdalingen Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 legg ut link til filmen her da! youtube er en fin plass:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Testen, som skulle blitt avholdt i dag, er dessverre utsatt. Stress87 sendte meg sms og skrev at NAF ringte og sa de måtte utsette timen. I tillegg så brøt VAG-saken hans sammen i morges. Tror det var en drivaksel som tok kvelden. Så nå må bilen fikses og ny time bestilles, test blir det i hvert fall! :) Håper ingen møter opp/har møtt opp (om dere leser dette senere i dag) til avtalt tid nå da. For det er avlyst/utsatt. Takk! Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kremt Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 Stress87 sendte meg sms og skrev at NAF ringte og sa de måtte utsette timen. I tillegg så brøt VAG-saken hans sammen i morges. Tror det var en drivaksel som tok kvelden. Så nå må bilen fikses og ny time bestilles, test blir Huff da :violin: Trist å høre :iconsm Bare å mekke på golfen da skjønner jeg :respect Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwidar Skrevet Februar 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 sånn går det når man trimmer med kon filter!!! hehe.... synd det ble slik da. satser på han får ny time raskt. Siter B&B Racers Corrado 2.0 16V og Golf 1.6 83mod x-Golf 93mod x-Jetta II g60 x-Passat syncro g60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Februar 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 19, 2007 jaja.. det var jævlig bra tidspunkt å bryte sammen! jeg er ikke sikkert på hva det er som er gale. har demontert for å se om det er driv akslingen som er ødelagt, men jeg kunne ikke se noen feil:confused: men ta det med ro NAF test blir det! må bare få bilen på veien igjen... Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zuhr Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Keep up the good work :-) Venter spent Siter Mine Biler » [ ] Audi A4 1.8T, 1998 » [x] VW Golf 3, 1996 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|mx5t|Rune| Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 venter i spenning på resultat.. :) Siter - 91 Mazda Mx5 - 97 Honda Civic Vti Rallye Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Februar 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2007 Om det er gåen drivaksel får du komplett axle kit for 70$ i usa, så jeg Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 no fungerer bilen igjenn! så no e det bare til å bestille ny time! de er fortsatt to som ikke har betalt! Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 Jeg gir som sagt cash! Nå har faren min tatt med hd videokameraet til fillipinene, men jeg kan filme med mitt sony 828 digitalkamera (ganske bra bilde faktisk). Alternativet er et DV-Kamera, men det har så jalla batterikapasitet, samt da må jeg lete frem laderen Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 1, 2007 jeg er med :) hvor skal jeg sende 80 kr? Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
phax. Skrevet Mars 2, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2007 Er det bestillt noen ny time? Spent på denne her.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Mars 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 5, 2007 time bestilling vil skje i morgen... jeg har hatt en liten ferie det er derfor det har gått litt treigt i det siste:D ealoken: jeg kan sende deg en pm med konto nr. skal du være med på selve dagen å? Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 6, 2007 hehe, penger rulller over ila dagen, men er nok for langt og dra. Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg