Marvil Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Rått, gleder meg til å se tallene.. :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 jeg tenker vi kjører en liten undersøkelse å se hvor mangen som tror hva... Link kommer... Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Massern| Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Jeg tipper man oppnådde et effekttap på 3-4hk med konfilter. Bare vill tipping fra min side. Men gleder meg uansett til å se filmen:) Skal bli godt å få avklart dette en gang for alle. Siter "The devil on my shoulder got a devil on his back" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 drit i undersøkelse!! gi meg det jeg har betalt for;) Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 hehe... du må nok vente litt. må analysere alle tallene... å vi jobber i samme tempo som Biltilsynet så det tar nok noen uker. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Link til undersøkelse http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=163507 Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 cmon!! send meg bilder på pm. skal ikke lekke de ut Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stress87 Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 cmon!! send meg bilder på pm. skal ikke lekke de ut jeg har desverre ingen bilder her... det var DaButcher som sto for til og bilder... må høre med han. men det jeg kan si et at lyden bil MYE råere. merket sykt forskjell når jeg kjørte hjem. har hatt konfiltere av i vinter. Siter Golf 3 1,8GL 96 mod (Prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 hehe..tøft Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Hvem vil ha mye lyd når det går som en bøtte?! :D Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Hvem vil ha mye lyd når det går som en bøtte?! :D Jeg kunne godt starta en diskusjon angående lyd og volvo, men orker ikke:P hehe Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Gi Meg Tall!! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Hmm, jeg sliter litt med å få konvertert filmen.. Det har klikket to ganger allerede, når den er på ca. 10%. Windows Vista FTW! Håper jeg får den klar i kveld, men kan ikke love noe.. Ellers er den redigert, tekst er lagt på, m.m., men jeg sliter som sagt da med å få konvertert / publisert. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ealoken Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 bare legg opp talla. så laster du film senere! Siter [/url] www.vts-racing.no/forum/ Gjengen som bygger ting folk sier ikke går ann. www.gsbildeler.no Norges beste BMW dele leverandør! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Jeg kunne godt starta en diskusjon angående lyd og volvo, men orker ikke:P hehe Det var ikke meningen å disse Golf altså. Min bil går ikke bra den heller, men jeg gjør ikke alt for å få den til å høres hissigere ut enn den er. Det som var poenget, og ja, jeg vet mange Volvoeiere gjør det! :) Så vi er enige, og trenger ikke disktuere noe. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg