Christian87 Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Meningen med dette var bare å sjekke om åpent filter gir mer effekt da.. Herregud folkens.. Blir artig å se om det hjalp :) Siter 2011 Lancer Sportback 1986 BMW 325 Coupe http://www.mitsubishi-klubben.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Meningen med dette var bare å sjekke om åpent filter gir mer effekt da.. Herregud folkens.. Blir artig å se om det hjalp :) Det burde vel jeg som var med å arrangere/foreta effektmålingen vite! ;) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EspenS Skrevet Mars 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 20, 2007 Det var ikke meningen å disse Golf altså. Min bil går ikke bra den heller, men jeg gjør ikke alt for å få den til å høres hissigere ut enn den er. Det som var poenget, og ja, jeg vet mange Volvoeiere gjør det! :) Så vi er enige, og trenger ikke disktuere noe. Hehe, var ikke noe negativt ment mot deg :P Men sjansen lå så åpenlyst, så jeg måtte bare :D Siter www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Mars 21, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 21, 2007 Håper vi får til filmen i dag! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 Film er nå publisert, på side 2. Ps. Ta gjerne poll og skriv gjerne hva du tror effektendringen blir, FØR du ser filmen! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aksel_aksel Skrevet Mars 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 22, 2007 :( Jeg kunne godt starta en diskusjon angående lyd og volvo, men orker ikke:P hehe Håper ikke du har noe negativt og si om det? Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg