Skrotnisse Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 litt dumt spørsmål men sliter litt med og følge noen ledninger her... releet står ved siden av batteriet skrudd fast i innerskjermen og er merket med sr9704....noen som vet hva dette er til?? Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sevrin Skrevet Januar 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 3, 2007 hvis det er blankt og bredt er det vel lys rele for nær og fjern Siter 87 240Turbo. lyst på 350hk. 99 Vectra B 1,6 16v Stv. R.I.P 99 Vectra B 2,0 16v CD stv. old volvos never die, they only go faster. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 hvis det er blankt og bredt er det vel lys rele for nær og fjern nei er ikke det... Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo-r-sport Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Er ikke det derre radiostøy greiene som jeg aldri skjønte hva var til? Åssen bil er det på? Siter 92' 945 Turbo brukis 92' 240 Turbo prosjekt 82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt 75' 242 (gjemt men ikke glemt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skrotnisse Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Er ikke det derre radiostøy greiene som jeg aldri skjønte hva var til?Åssen bil er det på? det er i en 1977 242 ser sånn ut...alle ledninger er kobla fra untatt to som går inn i kupeen.. Siter Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Er det ikke kjørelys rele (til hovedlysene, ikke park/kjørelys)? Var det på min og det var sånn å se til. Edit: nei faen når jeg tenker meg om.. det er da gammelbil.. hehe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
242 1,9l Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 det er relee til exstra lys:) Siter 242 240 turbo diesel 240 turbo b21et 240 gl Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Tror det var det samme relèet som gjorde at bilen min ikke ville starte. Den fikk ikke strøm til noe. Så jeg tror kanskje det relèet er det som går til tenningen. 87 86/85, 15 osv på det eller? Det måtte jeg i hvert fall bytte når det ikke skjedde en skit når jeg prøvde å vri om tenningen. Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen_Racing Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Start bilen, napp den ut, og se hva som skjer? :P Siter Volvo - Før en drøm, nå en livsstil! JRRacing 240'n min - Volvo 240 GL, (snart FT + snacks :) ) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kohler Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 følg ledningene å se hvor de er koblet da mann, kan jo ikke være så vanskelig å finne det ut da. helt sikkert til ekstra langlys Og det nummeret er sikkert bare produktnummer eller typenummer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
totte88 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 det er sikkert ikke orginalt! såe.. følg ledningene som noen har sagt;) Siter mvh tor anders aune (240 turbo 90 mod) http://www.bilforumet.no/200-serien/220654-informasjonstr-d-240-turbo-bygges-bildetung-tr-d.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg