Xplod Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Jeg har sett en del av dene filmen og har funnet den på dcplusplus, men ikke fåt lastet den ned :( Synes det blir litt for mye av det gode. i slutten av filmen krasher han ene en 6 hjuls manta med 2 motorer slik at den deler seg i to. Så hiver han den bare opp på 3 hjul på siden og kjører videre:lol: Siter 03 Bmw E46 320 cab[Apr09-] 93 Bmw E36 318I[jul10-] X:92 Bmw E36 318is sedan[juni07-sept09] X:93 Bmw E36 325 Cab[mar07-aug07] X 04 VW Golf V FSI Sportline[nov06-apr07] X 85 VW Jetta 1,6L[des09-Aug10] X:92 Mazda Mx-3[okt04-aug06] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 jaja, men jeg innbiller meg att den er bedre enn the fast&furious filma:D Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 jaja, men jeg innbiller meg att den er bedre enn the fast&furious filma:D det skal jo ikke stort til da... syns de er så fjortiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Oy hvor kan jeg få kjøpt denne filmen!? var jo helt barsk. Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zinka Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Laster ned en film nå fra UseNext,betalingstjeneste men med god dl-hastighet. Siter Auditor fortuna juvat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TypeC Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Grom film detta ja, har den selv. Siter Saken er biff!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 fekk lyst på ein manta eg no.;) Det har jeg hatt lyst på lenge ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Muligens det er denne: http://thepiratebay.org/tor/3281673/Manta_Manta Men er ikke sikker. Den står på nedlasting nå, gir dere svar så fort den er ferdig :) slett posten din du! viss ikke blir den sletta snart.. manta går ikke så jævlig da:P pappa hadde det før.. klarte 180-190 på autobahn. 115 hk elns ca.. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 slett posten din du! viss ikke blir den sletta snart.. manta går ikke så jævlig da:P pappa hadde det før.. klarte 180-190 på autobahn. 115 hk elns ca.. Har vell en del å si hvordan motor som satt i den til faren din da... Da manta b komm ut med 1,2l - 1,3l - 1.6l - 1,8l - 1,9l - 2,0l og 2,4l 16V Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 mgr, trur det satt litt mer enn 115hk i den manta'n i den filmen:D kan muligens være en sånn 2,4 manta 400 motor kanskje?.. noen som vet specs på denne? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Originalt 144 hest mener jeg på.. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 J i slutten av filmen krasher han ene en 6 hjuls manta med 2 motorer slik at den deler seg i to. Så hiver han den bare opp på 3 hjul på siden og kjører videre:lol: Eeeeh, nei? Har fått tak i den nå, og den mest "ekstreme" bilen er den gul\blå\rosa.. Og den motorn de hiver i den mot slutten ser grom ut! Irmscher 400 phase 3? Den har 280 hest.. Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Hmmm, finner ikke subtitles til den, og tysken min er litt rusten for å si det slik :D Nesten så jeg må friske opp på kunnskapene, for filmen ser morsom ut! Så bra med han som kjører bilen ut i vannet, bare drar den opp og tørker den med hårtørker :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Så bra med han som kjører bilen ut i vannet, bare drar den opp og tørker den med hårtørker :D Opel vett ^^ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tussi Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 rå film da:P hehe;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg