Mad_Maxx Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 Det er Manta, der Film som har en 6 hjulsmanta i ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Den hvite i den filmen er helt lik den jeg hadde.. Helt strøken var min.. En eldre eier fra ny. antirustbehandlet første dagen han hadde den, og regelmessig deretter. For en ufattlig deilig bil. Synd man ikke skjønner sånt før bilen er solgt.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Har sett litt på filmen nå, må innrømme at jeg er nok MYE bedre til å lese tysk enn å forstå tysk muntlig.. :p Edit: Og ja, filmen er elendig :race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Opel Power! :D Manta er fett, har lenge hatt lyst på en Manta 400. Artig film da, bilmiljøet i Tyskland på 80-tallet var jo tydeligvis hardcore... :respect Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Har sett litt på filmen nå, må innrømme at jeg er nok MYE bedre til å lese tysk enn å forstå tysk muntlig.. :p Edit: Og ja, filmen er elendig :race Sett en lignende film om 240 også.. trur den hete gråtass eller noe.. :jerkoff: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
asona_er_best Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 koser meg med at jeg kjenner en som bygger manta 400 nå:D.. så da får jeg håpe på å sitte på en tur:D.. kommer til å føle meg som kongen av gata da trur jeg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 pappa hadde 2,0L Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg