Gå til innhold

Jenter som trenger hjelp!

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Blunke pent til en lokal råner som (ikke) kan sveise :p Det satt orginalt et reservehjulsfeste på bakdøra.. fjerne reservehjulet og sveisa firkant rør ut i fra det og vips så ble det et stativ.. lagde det i full fart rett før vi skulle på det første tryvanns treffet..

Nja, de Volvo240-rånerne som holder til rundt her, vil vi helst ser at holder seg et stykke unna bilen. Her skal det gjøre skikkelig.

Det vi ikke kan, kan vi lære:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gi F i å ha agregat bak. Sett det heller på taket. Hvis dere blir stoppet med det bak ryker skiltene på bilen. Hvordan agregat dere skal ha kommer helt ann på hva anlegg dere skal ha i bilen. Men kan lønne seg å ha ett skikkelig agregat. Så dere kan ha en varmovn eller lys eller ekstra ting i bilen.

Jeg var på buss med STORT pa anlegg og 2 agregat på taket.

Hvem er best og hvorfor er jeg det?

Men hva faen er din unnskyldning?

I stallen pr dags dato

2005 Polo cross / 2002 Tahoe / 2008 Caddy Maxi/ 1986 Sierra (prosjekt) / 2008 Opel Combo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg driver et lite verksted, så dere kan få litt hjelp der hvis det skulle være behov. Det som kan være greit å finne ut av er hvilken type og mod girkasse som sitter i, og sjekke tilstanden på denne. Dersom den har betegnelsen TH350, er det en ok kasse, dersom den har betegnelsen TH700 og den er fra før 1990, er det en skikkelig drittkasse, da må dere passe på at det ikke er oljelekkasje mellom motor og gir, fremre tetning på disse kassene er skikkelig dårlig. Er det bensinmotor er det ikke så mye å bekymre seg for annet enn bensinsforbruk, og at tenning/ forgasser er noenlunde ok. Det kan selvfølgelig være lurt å sjekke at vannpumpe etc. er i orden, så slipper dere havari etter veien.

Ellers er det generell tilstand som sjekkes. Men dette sier dere vel ikke en dritt, hvis dere ikke kan litt om bil. Få noen til å hjelpe dere litt, det kan være lurt.

her har jo dere jenter en gyllen mulighet til å få sjekket litt av hvert hos et verksted.... for en meget rimelig penge fikk jeg intrykk av.. :-)

ta dere en tur til han. det er utrolig mye det går an å få sjekket bare ved å ha tilgang til en bukk og en som har sett et motor rom før...

Lenke til kommentar
Del på andre sider