audiRR Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 har film om d! men tørr ikke å legge ut, har sedt en kar som la ut som fikk ei høveli bot:( Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2007 har film om d! men tørr ikke å legge ut, har sedt en kar som la ut som fikk ei høveli bot:( du vet selvom nåla på telleren står på 260 km/t så kjører du ikke virkelig så fort.. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 sekkert. e d feil? Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 sekkert. e d feil? ja, er vel slik på de fleste biler. Når det sto 80 på nåla på min, så var den reelle farten 76 km/t. Og større blir forskjellen jo fortere du kjører! Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 sekkert. e d feil? hehe, hvor gammel er egentlig du? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mouh Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 ja, er vel slik på de fleste biler.Når det sto 80 på nåla på min, så var den reelle farten 76 km/t. Og større blir forskjellen jo fortere du kjører! dette varierer da det kommer ann på dekkdim og slikt, men den jeg har viser ganske så eksakt den reelle hastigheten. Målt med GPS. Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 dette varierer da det kommer ann på dekkdim og slikt, men den jeg har viser ganske så eksakt den reelle hastigheten. Målt med GPS. ja selvsagt. Men når jeg målte hadde jeg 15" felger med riktig dim på dekkene i følge vognkortet. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 hehe, hvor gammel er egentlig du? ka har d me saken å jør? :shake har rekti dim å 15" (vinter) Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 ka har d me saken å jør? :shake har rekti dim å 15" (vinter) Har en del med saken å gjøre med tanke på hvor seriøst jeg skal tro på deg. Men om du kan bevise for meg at du LETT kan kjøre i 260+ med corradoen din så blir det en annen sak. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Har en del med saken å gjøre med tanke på hvor seriøst jeg skal tro på deg. Men om du kan bevise for meg at du LETT kan kjøre i 260+ med corradoen din så blir det en annen sak. tror han skal få litt problemer med det siden nåla er på max 260km/t, og med ca den marginen det var hos meg med 15" hjul så vil han ca kjøre i 245 km/t når nåla står på 260. Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 tror han skal få litt problemer med det siden nåla er på max 260km/t, og med ca den marginen det var hos meg med 15" hjul så vil han ca kjøre i 245 km/t når nåla står på 260. Om han skal selge bilen og bruker som argument at den LETT klarer det vil det jo være en forutsetning at det faktisk stemmer. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 Om han skal selge bilen og bruker som argument at den LETT klarer det vil det jo være en forutsetning at det faktisk stemmer. ja sant. Men om han kom å skulle selge en bil til meg som han har kjørt i 260 km/t ville jeg satt ett lite spørsmålstegn på hvordan han ellers har brukt bilen... Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Januar 11, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2007 corrado e jo bygd for å råne stripa?! korr dokker sku diskuter! nåla sto på 260 enkelt å greit. æ har ikke hadt mer en 200. så filmen fra forje eier!!! vest d e nåkka dokker spekuler i så send mæ en pm! syns vi har ødelakt tråen me å diskuter små bagateller. sånn va d på den tråen æ starta... Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 corrado e jo bygd for å råne stripa?! korr dokker sku diskuter! nåla sto på 260 enkelt å greit. æ har ikke hadt mer en 200. så filmen fra forje eier!!! vest d e nåkka dokker spekuler i så send mæ en pm! syns vi har ødelakt tråen me å diskuter små bagateller. sånn va d på den tråen æ starta... Om du tenker på den tråden som ble slettet så var vel det egentlig du selv som la opp til at den ikke ble noe av, men du har et poeng, trenger ikke ødelegge denne tråden mer. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AlexTheMan Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 (Ikke at jeg ikke er enig med dere gutta, men dette var vel noe :offtopic) Jaja, MsRacing, har du kommet noe nærmere en endelig beslutning her eller? Spent på om vi får en ny rado-mann her :partyon: Siter AlexTheMan - VW Corrado G-60 -90 mod(lett prosjekt) - Seat Ibiza GTI -94 mod (Solgt) - Nissan Primera 2.0 LX -91 mod (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg