Polo Classic Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by borabora Oki.... Nå kan jeg angre på at jeg ikke fulgte bedre med i tysken.... :rolleyes: Du har jo alltids Performance VW!!!! Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
borabora Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Originally posted by Polo Classic Du har jo alltids Performance VW!!!! Ja, men jeg har aldri sett det på Narvesen der jeg har vært(de fleste stedene i Oslo sentrum) men bør vel surfe litt på nettet etter det. Men er liksom Golf som har vært tingen... :) Det som var gøy var å lese om Poloen til Runar i et Golf blad, Golf Extreme for mange år siden. Kjente han ikke da men gøy å lese om det nå når jeg gjør det. :) Men nå har vi vel vært nok off-topic. ;) Vil se S3 motor!!! Siter Vento, Golf 3 xMk3 "tdi" xS3X 2 DIE 4 xA4 tEqUILA xStreetdreams Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Jeg har ETT nummer av Performance VW, det kjøpte jeg i Danmark. Bladet med Danny Allen's mk1 :D MEN, jeg har ALDRI sett det i Norge da. Selges det ikke her?? Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfG60Syncro Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 Narvesen har en liste over alle blader de skaffer. Jeg hater når folk er off topic på mine poster.........:mad: :D Siter VOLVO - Schnellste Traktor der welt... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kid-A Skrevet September 23, 2003 Rapporter Share Skrevet September 23, 2003 PVW selges ikke i Norge. Men det er jo bare å bestille abbonnement her Et utmerket blad synes jeg! Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 24, 2003 Rapporter Share Skrevet September 24, 2003 Den kjørte jeg ved siden av ned karl johan i går . Det er noe av den feiteste golfen jeg har sett. Sykt feit , ultra gjennomført . Da begge stoppet på rødt lys , ble jeg bare stående å glise :) Konge fet bil . Sånn vil jeg ha Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Noen som vet hvor mange mm denne er senket ?? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Ser ut som 80mm Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Kjenner eiern.... er ikke helt sikker på hvor lav den er nå, men er nok mere en 80mm Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corfic Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 en ting til lars-frr.... det bilde der er tatt før bilen var ferdig den er mye feitere nå, men det så du sikkert når du møtte han Siter Golf III Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Hva skjedde med bildene av "oppkomlingen"? Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lars-frr Skrevet September 28, 2003 Rapporter Share Skrevet September 28, 2003 Ja som jeg sa ,, satt jo bare å sikla etter den ,, må nok være en av norges feteste golfer gitt :) Noen som har flere bilder av den ? Siter 89 Golf 2 - lowrider Solgt 86 Golf 2 - Daily winter driver Tha Shitbox RIP 86 Golf 2 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
keirn Skrevet Oktober 5, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 5, 2003 HALLA... har hatt det litt travelt de siste par ukene, men jeg lover å komme med noen bilder i løpet av et par dager... Siter VW og Dodge, en tynn röd linje :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spazz Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Kid-A PVW selges ikke i Norge. Men det er jo bare å bestille abbonnement her Et utmerket blad synes jeg! Jovisst selges PVW i Norge. Jeg kjøper det på Narvesen her i Molde. På Roseby. Kjøpt det flere ganger der. Siter 07 BMW 530xdat 07 Mercedes E220 CDI x-02 Volvo V70 2.4d x-98 Audi A8 2.5 tdiQ x-95 Audi A6 2.5 tdi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by VS&T HALLA... har hatt det litt travelt de siste par ukene, men jeg lover å komme med noen bilder i løpet av et par dager... sikker du ikke mente ett par måneder? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg