Kid-A Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by spazz Jovisst selges PVW i Norge. Jeg kjøper det på Narvesen her i Molde. På Roseby. Kjøpt det flere ganger der. Kom i salg i Norge etter at jeg skrev denne posten ;) http://www.bilforumet.net/showthread.php?s=&threadid=9623&highlight=Norsk Siter Prosjekt: BAD'ROC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Jah, har sett det har kommet til Norge nå... storartet! Har sikra meg November og Desember utgaven bare da... lurer på om jeg skal abbonere... Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Don T Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Og det ble helt slutt på "oppkomlingen"... Har VS&T gitt opp?? Lenge siden han har postet nå... Siter Diverse biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eek Skrevet Desember 11, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 11, 2003 Originally posted by Don T Og det ble helt slutt på "oppkomlingen"... Har VS&T gitt opp?? Lenge siden han har postet nå... virker sånn.. :) den ene golfen er ikke ferdig enda.. skal visst holde på over vintern ting tar tid.. Siter polog40 :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
villejan Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 VS&T: http://www.bilforumet.net/attachment.php?postid=180544 Hva tar dere for en bakluke med vw samt lakkering og forsendelse. Dere skaffer vel rally front til en grei peng også? Siter VW Bora 2000 mod. 1,6 highline. 18" ASA DM3, KW Inox justerbart senk. Ramair....gir vel 50 hk mere???:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Modmach1 Skrevet Desember 12, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2003 Originally posted by spazz Jovisst selges PVW i Norge. Jeg kjøper det på Narvesen her i Molde. På Roseby. Kjøpt det flere ganger der. Jupp, har det på Storkaia i allefall :) Molde byr på det meste :) Sorry offtopicen Siter 62 Chevrolet Impala 2dht "ThinkTwise" 64 Chevrolet Bel Air Stw "BeLow" 71 Mustang Mach-1 "Phat-1" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg