Gå til innhold

Max Power & EMMA - Norgesturné 2007

Ranger emnet

espsko

Anbefalte innlegg

• Svar 66
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hvis noen bilklubber eller andre ønsker å stille med et større antall biler (10+) og gjerne vil stå samlet på treffene kan det for øvrig lønne seg å gi meg beskjed på forhånd, helst via PM her på forumet!

(Dette gjelder spesielt lørdagstreffene, da disse blir relativt mye større enn fredagstreffene.)

Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for.

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sommertreff (ACR) satt av

Bodö satt av

Fauske satt av..

Kjem på alle 3 ä.. fette rått..

Tar dokker med noen bila på treffe iår??

Går de an å send PM til deg me forslag på ting til bladet??

Vi reiser rundt med noen biler og litt annet morsomt, ja!

PM er det bare å sende :D

Espen

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay! Bergen 1. september! I'll be there... skal sørge for å gi flest mulig folk beskjed. Skal se om det lar seg gjøre å snike seg avgårde på flere av treffene... Får heller prøve å få ferdig prosjektet mitt til da. ;)

- I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard.

- Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool.

'95 Audi Coupé ACE

(x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest brunerune
Det vet vi ikke enda, dessverre. Kommer tilbake med mer informasjon så fort det er på plass!

Hadde dere hatt det i Stavanger på en søndag, hadde det jo vært en idé å brukt Kvadrat, da det er en av de få plassene i Stavanger som faktisk har plass til store folkemengder.. Men dere har vel noe på lur;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Yay! Bergen 1. september! I'll be there... skal sørge for å gi flest mulig folk beskjed. Skal se om det lar seg gjøre å snike seg avgårde på flere av treffene... Får heller prøve å få ferdig prosjektet mitt til da. ;)
Vi kunne jo ikke droppe Bergen fra lista nok en sesong, så selvfølgelig er det med i år :rolleyes:

Hadde dere hatt det i Stavanger på en søndag, hadde det jo vært en idé å brukt Kvadrat, da det er en av de få plassene i Stavanger som faktisk har plass til store folkemengder.. Men dere har vel noe på lur;)

Det er en plan bak å ha det på lørdager i stedet for søndager (slik vi gjorde i fjor), så vi har noe på lur, ja! :D

PCN

Lenke til kommentar
Del på andre sider