Tommy_88 Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Nei hva er det jeg sier, dårlig jording til forsterkeren mener jeg selvsagt! :) Spilleren min har ingenting med støyen å gjøre... :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy_88 Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Nå har jeg funnet ut at det umulig kan ha noe med jordinga å gjøre... Jeg satte jordinga på festet til setebeltet baki, og det knitrer fortsatt. :puke: Begynner å bli rimelig lei nå... Det er altså nødt til å være noe i motor-rommet (ihvertfall slik jeg ser det nå, iom at det kun knitrer når motoren går. Knitrelyden forandrer seg også hvis jeg gir gass (i motsetning til det jeg sa tidligere, hehe). Den blir ikke høyere, men intensiteten varierer. Jeg har prøvd å spille med tenninga på, så alt det elektriske er i gang, uten at motoren går, og da knitrer det ikke. Det kan altså ikke være noe elektronikk bortsett ifra motoren som er grunnen. Knitringa var der ikke når jeg først satte i anlegget, men kom litt i ettertid. Jeg ser ingen annen mulighet enn at det kan være tennings-støy (eller hva det enn heter)... Men både strømkabelen til anlegget, pluggledninger, og coil-ledning er vel skjermet? Eller? For ørtende gang trenger jeg tips til hva jeg kan gjøre nå... Er helt gått tom for ideér! :hvaskjera Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tommy_88 Skrevet Januar 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Ingen som har vært borti noe sånt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg