Gå til innhold

Terminliste Emma 2007

Ranger emnet


EmmaNorway

Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

vil vel tro den lista vil være den samme, vet at en der har bytta navn (fra hva som står på emma sinn levrandør liste 2006), men ville vel tro at alle levrandører vil at produktene deres skal kunne konkureres med..

 

Det som er mer spennende er hvordan de nye klassene vil fungere :) venter i spenning og med iver :)

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan funker den lista der egentlig ?

 

Er det at man må ha kjøpt produktene som står i parantes, fra forhandlerne som står på starten av setningen?

 

Eller er det kun produktet man skal ha, som står på den listen?

 

Det jeg vil frem til er; Med Soundstream produkter, må jeg ha kjøpt de fra Autocustom for å bli tatt inn i varmen hos EMMA? :wonder:

Of all the things I've lost, I miss my mind the most.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vil vel tro den lista vil være den samme, vet at en der har bytta navn (fra hva som står på emma sinn levrandør liste 2006), men ville vel tro at alle levrandører vil at produktene deres skal kunne konkureres med..

 

Det som er mer spennende er hvordan de nye klassene vil fungere :) venter i spenning og med iver :)

 

Hva venter du i spenning og med iver etter Erik Andre ?? de nye klassene og reglene ?

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg vet de nye klassene, men blir spennende å se hvordan de fungerer :) føler meg litt som en n00bie nå som jeg skal konkurere mot anders fleischer, jonny børseth og sikkert en hel del som kommer fra pro lyd ;)

 

ivrer etter å komme igang.. har aldri vært med på denne morroa før så jeg føler meg litt som en unge på jul aften.

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, sånn sett blir det spennede. Jeg har ikke engang satt meg inn i klassene, jeg skal bare konsentrere meg om å få bilen på veien i år. Så får vi se hvilken klasse jeg havner.. Blir vel noe i samme duren som fido tenker jeg :-S

 

Reglene for klasseindeling finnes ihvertfall her:

http://www.emmanet.com/download/rulebook/Rulebook07generals.pdf

 

Nå har jeg tom lest klasse inndelingen.. havner vel i Master unlimited jeg da

Mvh

Lars Engen

lars76@online.no

http://members.cardomain.com/arosa

Team Bling Bling:

Pioneer P9+P9 DSP

Pioneer DVD+DAB

Soundstream TR forsterkere

Soundstream Van Gogh subbere

Soundstream kondensator

Eton Midbass/Mellomtone

MT diskant

Monster Cable

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes det en liste for leverandører 2007 enda?

Nope. Listen finnes ikke enda. Listen utarbeides etter hvem som er med å støtter Emma, for hvært år. Men vil tro at i løpet av en mnd. så er vel de fleste, som kommer på listen klar.

Ketil Skjei

Leder av EmmaNorway

Driver av Audioart v/Ketil H Skjei

Bil og hjemmestereo.

ketil@emmaweb.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med Soundstream produkter, må jeg ha kjøpt de fra Autocustom for å bli tatt inn i varmen hos EMMA? :wonder:

 

Sånn jeg tolker reglene - Ikke nødvendigvis fra Autocustom (dog på en måte via dem), men fra en norsk forhandler. Og du må kunne vise kvittering ved forespørsel.

 

Helt bak mål, spør du meg :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sånn jeg tolker reglene - Ikke nødvendigvis fra Autocustom (dog på en måte via dem), men fra en norsk forhandler. Og du må kunne vise kvittering ved forespørsel.

 

Helt bak mål, spør du meg :D

 

Spørsmålet er vel lovligheten med denne form for konkurranser hvor noen blir utestengt fordi folk ikke kjøper varene fra visse forhandlere. Såg i avisen nylig, var det Nokia mobiltelefoner eller någe sånt som var i retten og må nå kjøre 5 års garanti og ikke bare 2 år. Så någe kan gjøres med saker og ting ser det ut for. Lovene er vel like for alle er de ikke det då? Noen som har sendt melding til konkurransetilsynet og hørt hva de mener om saken?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nope. Listen finnes ikke enda. Listen utarbeides etter hvem som er med å støtter Emma, for hvært år. Men vil tro at i løpet av en mnd. så er vel de fleste, som kommer på listen klar.

 

Alle som støtter Emma sier du. Da gjelder vel dette alle firma som er registert i Norge som selger bilstereo uansett hvor de tar inn varene sine fra?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

listen gjelder ikke forhandlere, den gjelder importører.

 

husker for mange år siden når jeg kjøpte hos hifi klubben, fikk jeg ikke lov å konkurere i (den gang) nasca. da de tok inn varene sine selv og ikke gadd å betale støtte til nasca

 

nasca var før... nå heter det emma

Mitt Opel Astra prosjekt

 

Listen to your music, not your speakers

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spørsmålet er vel lovligheten med denne form for konkurranser hvor noen blir utestengt fordi folk ikke kjøper varene fra visse forhandlere. Såg i avisen nylig, var det Nokia mobiltelefoner eller någe sånt som var i retten og må nå kjøre 5 års garanti og ikke bare 2 år. Så någe kan gjøres med saker og ting ser det ut for. Lovene er vel like for alle er de ikke det då? Noen som har sendt melding til konkurransetilsynet og hørt hva de mener om saken?

 

Hva med de som ikke har skaffet ustyret sitt på helt rett vis da? :watchout

Nytt prosjekt på gang ganske snart... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår