Gå til innhold

Hva var DITT aller første ettermontere stereo anlegg

Ranger emnet


LLH

Anbefalte innlegg

  • Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Sony spiller, pioneer diskant i dashbordet, pioneer 6,5" i dørene,2 stk Infinity 6*9" i hattehylla, 2*12" sony xplod bassere. En stk monoblokkforsterker på 800w som gikk til basserne og en 4 kanals Boss forsterker på 2400 som gikk til de andre høytalerne.

 

Lyden var helt rååå hvis du spør meg...

 

Ble til og med spurt av Strømmen Bilradio om jeg ville stille ut bilen med lyden osv for dem..:) dette var i golfen jeg hadde..

- Audi A4 2004 S Line

- VW Passat 2001 Highline

- Audi A4 1.8T Avant Rieger Style

- VW Golf 3 Rieger Style

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hehe, må le litt nå..

Veel, monterte i mamma sin bil som jeg fikk låne i helgene.

Panasonic cd-spiller, Spl Dynamics Pro3004 4-kanaler, Focal 165V2 frontsett, Spl Dynamics DIG1450 monoblokk og Spl Dynamics Pro15D2 sub.

 

Når subben ble byttet til DD 9515 og monoblokka til en EXT2000D og det så slik ut:

bass.jpg

fikk jeg beskjed fra mamm om at jeg nok var nødt til å kjøpe bilen :violin:

-'00 Fiat Punto - Prosjekt dypbass

-'87 Fiat Panda - prosjekt wannabe dBdragger

Team Lydtrykk.no avd. Finnmark

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde en Celestion AD12, kobla på en eller annen gammal Macrom forsterker, oldgamle Alpine høyttalere i hattehylla, originale volvo høyttalere i døree, og en JVC CD+Spiller jeg fikk til jul engang, dette var i gamle 240en, har fortsatt AD12eren, faktisk to nå, skal vel bruke dem i Buicken :p

-1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil)

-1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å kjøpe;) Består så langt av en JBL 12" Gt4 Sub 250W Rms, RF punch P2002 200W forsterker og en Pioneer DEH1820R 4x45W. Spørs om det blir JBL 6x9" 300W mellomtone og enda en JBL Gt4 sub på de neste lønningene:D økonomi stereo

2013 1.8D Lancer

1997 2.5T Skyline (banebil)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tvilsom cd-spiller fra Sony, 2xfuktskadede originale Volvo 240-høyttalere som front, 2xnoname 6x9" i hattehylla (dratt av en knall rød liten forsterker uten noen spesiell logo eller navn på), alt sammen koblet sammen med kabler røsket ut av en gammel Kadett og et par 2x1.5 kvadrat hus-kabel!

Mvh

Dan

 

"Never underestimate the power of dumb people in large groups"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I gamlegolfen hadde jeg en pioneerspiller, 4" i dashbordet, 4x100w forsterker koblet på JBL GTO 6x9 i hattehylla. Var god lyd i de 5 dagene det tok før det ble stjålet :( Har også to 12" som jeg aldri rakk å montere..

 

Gadd aldri ordne noe i andre bilen, annlegg forsvinner fort her i byen..

Saab 9-3 1.8t

Lenke til kommentar
Del på andre sider

trådstarter ja..

 

Ska vi se. Det var en RF 9030 cdspiller, (mere på service enn den var i bilen..) Axton 4" front drevet av cd-spilleren,(kunne jo ikke sette disse på en forsterker for da ville de jo sprenge med en gang, delefilter hadde en ikke hørt om:D) RF power 6*9 i hatte hylla, Sony 12" subwoofer i en JBL bandpass kasse(kan det bli mere feil?:D) 6*9 og 12" drevet av en lightning audio bolt B.300.4 forsterker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår