Gå til innhold

940 front på 740?

Ranger emnet

242 1,9l

Anbefalte innlegg

Er ikke noe problem det, som det er nevnt her må du kappe litt til lyktene, ellers så er det bolt on!

Kunne tatt noen bilder av min 740 hvis du ikke finner noe annet, så ser du hvor det er kappa.

Volvo 850 T-5 94mod

Volvo 244 GL 76mod

Volvo 245 L 79mod B230fk proskjekt

Volvo 144 GL 72mod Søndagsbil

*Member of Volvo Skrensar Lag*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det eg gjorde var å bytte lykte ringer og sveise inn i 940 sine lykte ringer. I tillegg må du sjere hakk i karossen i inner sjærmen så du får plass til blinklysene dine. Der hvor du har 2 hull i dag. Videre så er det å bytte støt fanger demperene og den platen som er mellom lykte ringene. lysene må du bytte sier jo seg selv men de er det noen brakketter på som du ikke må glemme. Så er det vel bare panser skjærmer fanger grill lykter og den platen oppå torpedo veggen som bare byttes bolt on. Er null problem dette. .Det finns andre måter å gjøre det på og. Men dette er slik eg gjorde det. Dvs eg har tilpasse en 850 R fanger. Lykke til.

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ok:) takk skal du ha ja:D

men plata oppå torpedo veggen??

nå henger jeg ikke med desverre..

den som vindus viskerene dine går i gjennom. I tillegg for å si som videre er så må du bytte listen rundt vinuet ditt.. Da er alt på stell den må du ha i fra 940.

Prosjekt Bredding på full gang i stål, ta en titthttp://www.bilforumet.no/700-serien/114898-volvo-740r-nye-bilder-21-10-07-prosjekt-bling-p-gang-400-hk-51.html Prosjekt 400 hk

Lenke til kommentar
Del på andre sider