Gå til innhold

18 år og rav4

Ranger emnet

-Rav4-

Anbefalte innlegg

xc90 tar seg dårlig framm ja, men xc70`n der i mot.. :)

ikkje kjøp deg ny bil.. det tape du bare peng på.. meina og hørt att den synk med 15 - 20% verdi når du kjøpe den.. du får ikkje like mykkje att som du ga for den...

Taper en 40-50000kr idet man triller ut fra forhandleren ja

Kverna's Bildetråd

Xenon har jo tatt helt av :P

He did it again

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 months later...

Blei det noe RAV på trådstartern da? Hadde ikke kjøpt meg bil med så stort verdi tap i din alder og jobba på bensinstasjon for å betjene lånet. sett penga i fond og spar til leilighet. Så kjøper du en corolla eller noe, eller en brukt rav.

Driftfun.com

1967 Chevrolet Camaro LS1/T56

1990 Chevrolet Van 6.5 g30

1990 200sxS13 LS1/T56 (LS13)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Joda. ble rav4 på meg.

Har ikke vært mye på forumet.

Men den funker utmerket. Men kjedelig og leke med.

Så no skal jeg ha enda en bil. En go lekebil man kan herje med.

Anbefaler rav4 på det sterkeste. Men tur jeg selger den snart.

har lyst på noe nytt. Får se hva det blir til

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjedelig å leke med jah, det tror jeg på!

Også en sånn girkasse som Toyota prestere å levere alle dieselutgavene sine med!:S

Kjøp deg en Opel Omega MV6 du, der får du relativt praktisk bil du kan leke mye med, ikke er dem så veldig dyre på noen måte lengre heller;)

Skoda Octavia -99 1.6 SLX Bruksbil

Opel Omega 3000 -88 Blir restaureringsprosjekt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

dere som snakker om den bilen tar seg mye bedre frem enn andre, husk det at sjåføren har veldig mye å si. også værforholdet akkurat der og da. OG IKKE MINST dekka..!!!

men Rav4 tar seg bra frem ja, har ikke prøvd noe særlig med XC90, men litt med pajero, ikke så halvgæli den heller.

Men raven veit jeg funker..

skulle til skoleballet, så var det en som hadde fått stopp, og trengte viking, og da hadde selvfølgelig han parkert så han brukte hele veien, detta var på vinter og brøytekanter på ca halvmeter om jeg husker riktig. vi var allerede litt forsinka, så hadde ikke tid til å vente, så pappa tok litt fart ut i brøyta forran viking bilen, kom ikke langt før det stoppa, så rygga opp igjen, en tur til, kom litt lengre. så litt mer fart og klampen i bånn. måka og spant seg fram i brøyta/grøfta forran vikingbilen. det vi så når vi kom rundt vikving, var at det sto en politimann der, men både han og vikingmannskapet lo og lo.. haha det var tider det :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...