klovnster Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 noen som veit hvor jeg kan finne hvite instrumentbakgrunner til min civic? civic 88 ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Lag selv da? Enkelt som bare det... Så lenge du har paint/ps og en printer kommer du langt. Det finnes også ferdige maler på internett. Bare å søke litt rundt det... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 http://www.procarparts.com/store-list2.asp?makerID=11&modelID=82&year=1988&cat=3⊂=37 Reverse Indiglow Skiver.... http://www.dynamiitti.com/autodata/mpohjat.html#88civic Hvite printbare skiver Lykke til :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 dynacore: skal seff lage selv ja, men fant ikkeno på nett :) edit: ca mye pes er det å kaste inn nye skiver a? :) hehe Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 dynacore: skal seff lage selv ja, men fant ikkeno på nett :) edit: ca mye pes er det å kaste inn nye skiver a? :) hehe Neida. Er jo bare å ta ut speedoen å dele den da. Ta av nålene, og bytt skiver. Du gjør det på et par timer ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 sweet.. photoshoppa 3 forskjellige nå.. enten orginale, svarte eller blå.. printer ut nå, så skal jeg se hvem som er finest.. så blir det å stå opp tidlig i morra og fikse før jobb.. :D Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 var litt mindre pes enn jeg trodde å få av skivene.. nåla var litt værre.. sitter å printer ut nå.. så får vi se om det blir bra.. *håpe* Edit: der var det gjort.. ser beintøfft ut, bortsett fra at temp målern knakk litt ^^ Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Nå har jeg også printa ut noen skiver til civicen =) Men må jeg skru av hele dashbordet for og få ut speedometeret???? Er det mye stress? Og hvordan får jeg ut nålene? er det bare og dra dem av eller? Sorry hvis jeg spammer posten din. men måtte bare spørre. Takker for svar. Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 helt greit.. hvilken årsmodell? i min (88) så var det 2 skruer forran (ved vinduet) og 2 skruer under.. så kobler du av bryterne under instrumentpanelet (lys og varme i bakruta), så har du løs dekselet på panelet.. neste da er å skru løs selve panelet, som er festa med 4 skruer.. fort gjort.. :) så er det bare å ta me hele greia inn og mekke inne :) nålene satt godt fast.. knakk som sagt temp måleren :) edit: legger ut no bilder etterpå :) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Burn Out Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Jeg har 93modell.. hmm, jaja får prøve når jeg kommer hjem da.. :) Siter Hell yeah.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 sikkert ikke så veldig stor forskjell.. bare finn alle skruene først du, så går resten som en lek.. bare vær forsiktig med festene til viserne ;) Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oyrein Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 beste er jo å printe ut på fotopapir.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
klovnster Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 det jeg gjorde :) men du.. du som var så flink å finne skivene på nett.. klarer du å finne til en 96 audi a3 og? litt o.t men.. hehe Siter '97 Polo Color Consept 1,6l Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgepower Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Men pass på at du setter på nålen riktig. Kjøpte mine på bs-bildeler. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kamikazi Skrevet Januar 22, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2007 http://www.innoparts.no har vel skiver til honda:-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg