Inside Skrevet Juli 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2002 Er det noen som vet om en "supra spoiler" til celica -91?!:rolleyes: Siter Life`s a BITCH and then you DIE..... Selger japsen min: Celica 2.0 GTi -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Juli 7, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2002 Ikke for å være slem eller frekk ellerno... Men pliiis ikke putt en 'Supra-vinge' på den fine bilen :) Det er bare styggt (syns jeg) Eller så finner du sikkert en oss Erebuni (crap!)... vet ikke hjemmesiden dems, men du finner den hvis du søker her på forumet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HiiP Skrevet Juli 8, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2002 Vill ikke være frekk jeg heller men jeg er helt enig med boxer... Sjekk denne siden. http://www.erebunicorp.com/ Siter I have a right and a left brain, but there is nothing right in the left one and there is nothing left in the right. www.hiip-foto.com www.hiip.deviantart.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inside Skrevet Juli 9, 2002 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 9, 2002 Jeg håpet at det var noen brukte. Har vært inne på erebuni å sett... Siter Life`s a BITCH and then you DIE..... Selger japsen min: Celica 2.0 GTi -91 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Juli 10, 2002 Rapporter Share Skrevet Juli 10, 2002 Sett på en spoiler fra gt4! Penest den.. Supra spoiler på feil bil er jo helt på jordet.. my 2 cents. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg