Hans a Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Det heter seg at bilimportører er ansvarlig for vrakingen av bilen, etter 1. jan i år. Noen som har peiling på hvordan det blir med oss som har importerte biler som er hentet inn før nyttår? Hvem blir økonomisk ansvarlig for vraking av disse bilene? Blir det slik at ingen tør importere bruktbiler til norge lenger. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wabby Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Har du link til til denne endringen? Hørtes jo helt sykt ut... Siter Selges - 93 VW Passat Stv 2.0i - Prosjekt Selges! AutoDB AD Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zoom Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Det er ørten tråder om det allerede.. Søk Siter Saab 9-3 1.8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hans a Skrevet Januar 4, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Det kommer til å bli mye kaos med dette systemet det første året. Dagens huggere/mottak nekter å ta i mot vrakene pga dårlig lønnsomhet. Dette vil nok fører til at mange vrak vil stå utenfor folks hus til de har fått solgt alle delene. Og så blir metallet solgt til Stena metall og andre lignende selskap. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazda323power Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 jeg leverte et bilvrak i går, fikk vrakpant helt uten problemer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.