varjas Skrevet September 26, 2003 Rapporter Share Skrevet September 26, 2003 Kommer jeg. Men tror neppe jeg skal parkere inne på området ;) Siter - Opel Astra '99 x Volvo 745GLE '87 x Opel Corsa 1.4i Joy x Volvo 760 Tic '83 x Volvo 740GL '85 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gromit Skrevet Oktober 30, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Baklyktene.. Hvor fikk du tak i de eller hva gjorde du? :) Siter 1998 VW Passat 1.8T Tiptronic X: 1990 Volvo 240 GL B230F (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Oktober 30, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2003 Må ta av meg hatten for bilen din Poffs! Den så Nice ut :D Lov til å komme på en liten vissit? Skulle ikke du ha noe greier av meg også? Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Poffs Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 går an det zerox!men ta og drøyen litt til utover våren... da har jeg sortert litt i motor og drivverk!! pluss at volvon står i vinterdvale i garasjen nå... kan ikke vekken for da blirn ....! men det blir bra,helt sjef med volvo kompiser:D gromit baklyktene er fra 740 90 mod,bytta hele bakplata! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Zerox Skrevet Oktober 31, 2003 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2003 Til våren kan jeg komme med skjønnheten min også! ;) Siter You wash your VOLVO like it was your firstborn child, you tend to its needs like it was your own body, you protect it like it´s your family, then you drive it like you stolet it Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boof Skrevet Desember 24, 2003 Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2003 prøv http://www.bcb.no de er ganske ok på pris.. grei å handle med er de å Siter -Christian- -95 Volvo 855 "Svartingen" -05 VW Passat TDI "Konebil" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg