CamaroCab Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Ser ganske kjekt ut det der,men her på jæren har me hatt 3 cm snø og det varte i 2 dager. Dere venter vel bare på sommeren nå, så dere kan få brukt scooteren (gruson musikk) Siter http://img216.imageshack.us/img216/9190/thattackmk0.gif Pay no mind to those who talk behind your back, it simply means you are 2 steps ahead. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Dere venter vel bare på sommeren nå, så dere kan få brukt scooteren(gruson musikk) Ja du he rett i det,dei ganger eg ser scooter er på valle og gardemoen På asfalt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Kul drifting??? http://videos.streetfire.net/category/Pontiac/3/2fd65366-56e6-4528-8911-98b2017bff5c.htm Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
umek Skrevet Januar 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 30, 2007 Ser ganske kjekt ut det der,men her på jæren har me hatt 3 cm snø og det varte i 2 dager. Nåååååå hadde snømoped eg ifjor, bor bare en liten mil fra Nova68. Men var mange rare ansikts uttrykk når jeg kom fresende igjennom sentrum med den når det bare var 5-6cm snø :D Siter - Pontiac Firebird Formula 400 1973 - 2008 Mitsubishi Outlander Innstyle+ 22" http://www.bilforumet.no/outlander/230641-mine-outlander-mods-22-a.html#post2559049 - 2000 Peugeot 406 stv (konebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Februar 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 2, 2007 http://videos.streetfire.net/video/927fde8a-a718-49f0-b68b-05dbff55fa55.htm Går godt med roterende eksospotte å Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Februar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 næh, så artig å se enda en 62 nova i trøndelag=) har en selv jeg! vel å merke ikke like gjennomført og pen som din bil Trønder Nova.. Du har brukt litt tid og noen kroner ser det ut til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Februar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2007 næh, så artig å se enda en 62 nova i trøndelag=) har en selv jeg! vel å merke ikke like gjennomført og pen som din bil Trønder Nova.. Du har brukt litt tid og noen kroner ser det ut til! Nåh det er vel Novabo som bør få æren for det importerte den i fra sweden i sommer ,, din har den en lakkering av hulken på bakluka og er taksenket? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
nollaS Skrevet Februar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2007 Nåh det er vel Novabo som bør få æren for det importerte den i fra sweden i sommer ,, din har den en lakkering av hulken på bakluka og er taksenket? Aha.. mye av æren til han, men en god del til deg og;) du har gjort litt med bilen du og såvidt jeg skjønte ut ifra tråden. Joda, det er min.. Min er litt spesiell! litt.. rar.. men litt tøff og=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Februar 27, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2007 Fikk litt bilder i fra restureringen av gammel bilen min, som Malibu ss gjør så fint,:pray Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novabo Skrevet Mars 3, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 3, 2007 Termometern visar plusgrader... väntar paket från US... snart är det dags att GASA!!!!:yodude: see ya / http://www.snasenracing.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 ingen av dere i trondheims området som har en 350 chevy motor og avse da ? :P Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Mars 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 ingen av dere i trondheims området som har en 350 chevy motor og avse da ? :P Da er du en uke for sein en kompis hadde en 350 med Micke mouse topper og def kam men den er desvere solgt. mulig jeg vet om en tpi 350 som skulle i en 740,,,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BushwalkA Skrevet Mars 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2007 damn ! Er ikke intr. i tpi motor ivertfall. Siter -sierra 5,0 "lat" -Patrol 3,3td " brukshore" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
habben Skrevet Mars 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2007 nollaS/Trønder Nova: Jeg har splitter nye ubrukte plastfangere til 1st gen Nova som jeg skal selge. Hyl ut hvis det er interessant! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Mars 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2007 Skal legge det på minnet:thanks , har plast i de fanger som står på bilen nå + panser og framskjermer . neste blir vel bakluka vist det trengs :deng vet noen hvor mange kg det er å spare på bakluke stål vs plast? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg