Trønder Nova Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 ja da er det på tide å tørke støvet av Novan og gjøre klar for værnes og første runde i street legal i trøndelagen. Var en runde på værnes i går og kjørte oppvisning for h-v soldater (sikkerhetskurs) begynte med mustang så Novan og til slutt Bowtietvister og teamet hans som dro en repa med Camaron.:yodude: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Juni 19, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 ja da er det på tide å tørke støvet av Novan og gjøre klar for værnes og første runde i street legal i trøndelagen.Var en runde på værnes i går og kjørte oppvisning for h-v soldater (sikkerhetskurs) begynte med mustang så Novan og til slutt Bowtietvister og team et han som dro en repa med Camaron. Lykke til:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Juni 19, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 19, 2007 Lykke til:) Takk takk gleder meg nå bare været holder seg så blir det kannon, hilste foresten på Per anderson som jeg kjøpte bilen i fra i sverige (sundsvall) kjørte super gass og 9,98 som best. link til siden hans http://www.snasenracing.se/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Lykke til:) takk takk:Devil: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novabo Skrevet Juni 20, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Lycka till i premiär racet !!! hoppas du hämtade inspiration i Sundsvall, vi hade en bra helg där, kvartsfinal och person bästa. Nu ska vi leta de sista hundradelarna ner till 9.90 :idea: [/img] MVH/Per Andersson Dragracing http://www.snasenracing.se Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Juni 20, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 20, 2007 Lycka till i premiär racet !!! hoppas du hämtade inspiration i Sundsvall, vi hade en bra helg där, kvartsfinal och person bästa.Nu ska vi leta de sista hundradelarna ner till 9.90 :idea: [/img] MVH/Per Andersson Dragracing http://www.snasenracing.se ja inspirasjonen kom den med lange burnouter og hjulløft:Devil: har ca 7 hundredeler og lete selv etter test helgen på Frøya i fjor ,men det kommer sikkert etter opptimaliseringen av motorn er gjort:cheers: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novabo Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 GRATTIS till det fina resultatet i helgen!!!!!!!!! så ska det se ut! keep up the good work:win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Heisann! så bilen din på værnes idag Trøndernova. vi ble ikke ferdig til helga desverre! hva kjørte du som best? virka som det var bra forrhold? folk kjørte jo under index så det sang etter! Blir det oppdal neste helg også eller? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Juni 30, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Heisann! så bilen din på værnes idag Trøndernova. vi ble ikke ferdig til helga desverre! hva kjørte du som best? virka som det var bra forrhold? folk kjørte jo under index så det sang etter! Blir det oppdal neste helg også eller? Kjørte som best 7,77 og 1plass:m'm: virker som den ikke vill mer en det så vi får prøve med premien som var 204l med 103vp race suppe om det hjelper mot de siste hundredeler:) blir ikke oppdal på meg da jeg skal i bryllup den helgen :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Gratulerer så mye da :D hvem møtte du i finalen? ble til at jeg dro midt under elimineringa ca.. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Møtte Anne Line Killingtveit Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Juli 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 var en junior metanol dragster som kjørte 7,68 og 132kmt i går :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Charger383 Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Gratulerer med kjempebra resultat! PS! Er det greit om jeg legger ut bildene dine på hjemmesiden vår? Siter http://www.shotgun.no http://www.go-orange.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Juli 2, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 2, 2007 Gratulerer med kjempebra resultat! PS! Er det greit om jeg legger ut bildene dine på hjemmesiden vår? Takk for det, joda bare og legge ut bilder det ja:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juli 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 4, 2007 var en junior metanol dragster som kjørte 7,68 og 132kmt i går :) Utrolig bra :-) (det er vel break out, dog?) Linn Engan Karlsen kjørte 135 km/t i sluttfart på Gardermoen også, og om jeg ikke husker feil så man 7-tallet dag også. Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg