scallopshelge Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Beklager litt 'off topic', men det begynner virkelig å gå fort med teamet fra havgapet (:-)) nå! Utrolig kult. Jeg vurderte å dra til Alastaro denne helga, men det ble litt vanskelig sånn kommunikasjonsmessig, så jeg endte opp i Göteborg i stedet - her er det to dager med kjøring på Säve Depot, bare været blir litt bedre ... (for 'gatebiler', that is) Gutta var godt fornøyd med dagen ja, første runde på 5,86-389kmt og andre runde på 5,84-388kmt og ingen avik/skade på utstyr hjelper nok på humøret. Alastaro er jo ikke akurat den raskeste banen for FIA bilene så dette ser bra ut. Prøv å hold oss litt oppdatert fra Save i morgen da Raboc.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Juli 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 HeiHar sterke planer om en Gardermoentur ja !alacocaina Det står litt på buss og tid... (Det har det vist gjort i et år nå...) Men det blir nok en tur 3-5 ja, har meldt på i pro street. Skal du kjøre ? Har melt meg på, men sliter og med tid. etterkontroll på buss EU+endel fiks på den. Får montert nye fjærer+ventiler++ i brodix toppene til novaen. Så det blir nokk og gjøre:) Men tur blir der uansett:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Juli 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 6, 2007 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Tøfft med masse bilder! håper filmen kommer snart også ;) Oppdal imorgen? vi ble ikke ferdig til helga heller desverre :( men må vel oppover å se litt for det :) Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juli 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 7, 2007 Prøv å hold oss litt oppdatert fra Save i morgen da Raboc.. Sikkert feil tråd dette, men det var stas i dag. Grevlinger som kjørte 11-sekundere, Robert Christell var dagens kjappeste med sin twinturbo-V8 Firebird på 8.56 (ingen sluttfart på scoreboardene). Mest imponerenede var dog Jens Eklund i sin Audi S4 som kjørte 9.40 og 246 km/t! Var ingen Novaer å se i dag, men en del andre relativt gromme V8-biler. Bilder dukker sikkert opp etterhvert ... Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Juli 8, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 ja kom med bilder det gir inspirasjon:pimp :soldiersf Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Juli 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 8, 2007 ja kom med bilder det gir inspirasjon:pimp :soldiersf Ligger her ----> http://www.bilforumet.no/medlemmers-egne-filmer/172890-bilder-bilsport-edps-s%E4ve-2007-a.html Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet August 1, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Fant en video i fra hellrace o7 på youtube det er ikke jeg som filmer :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Masse tøffe biler i nord.... Men ble det noen kanontider?:titties: Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet August 1, 2007 Rapporter Share Skrevet August 1, 2007 Begrenser seg litt hva 'kanontider' man kan få når man ikke får kjøre fortere enn 7.70? :) Utrolig så fornøyd Mr Graneggen var der? Også morsomt å se hvor bra banen oppe på Værnes har blitt! Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
malibu ss Skrevet August 7, 2007 Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 heisan trøndernova. ska du kjør i tr.heim til helga, ønske deg lykke til. jeg får ikke kjørt noen av løpa som går i august.Som du sekkert veit så sitt æ på en oljebase i luanda, angola. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet August 7, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 7, 2007 heisan trøndernova. ska du kjør i tr.heim til helga, ønske deg lykke til. jeg får ikke kjørt noen av løpa som går i august.Som du sekkert veit så sitt æ på en oljebase i luanda, angola. jau da er klar til helgen:) prøver og svare deg på sms men det sjer ut som at dem ikke når deg? angola e plassen sin det :) 29 grader her om dagan, men du har vel langt borti 40 vil æ tru..babyhmm? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg