Gå til innhold

Trønder Nova garagen

Ranger emnet

Anbefalte innlegg

Beklager litt 'off topic', men det begynner virkelig å gå fort med teamet fra havgapet (:-)) nå!

Utrolig kult. Jeg vurderte å dra til Alastaro denne helga, men det ble litt vanskelig sånn kommunikasjonsmessig, så jeg endte opp i Göteborg i stedet - her er det to dager med kjøring på Säve Depot, bare været blir litt bedre ... (for 'gatebiler', that is)

Gutta var godt fornøyd med dagen ja, første runde på 5,86-389kmt og andre runde på 5,84-388kmt og ingen avik/skade på utstyr hjelper nok på humøret. Alastaro er jo ikke akurat den raskeste banen for FIA bilene så dette ser bra ut.

Prøv å hold oss litt oppdatert fra Save i morgen da Raboc..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 446
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei

Har sterke planer om en Gardermoentur ja !alacocaina

Det står litt på buss og tid...

(Det har det vist gjort i et år nå...) Men det blir nok en tur 3-5 ja, har meldt på i pro street.

Skal du kjøre ?

Har melt meg på, men sliter og med tid. etterkontroll på buss EU+endel fiks på den.

Får montert nye fjærer+ventiler++ i brodix toppene til novaen.

Så det blir nokk og gjøre:)

Men tur blir der uansett:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøv å hold oss litt oppdatert fra Save i morgen da Raboc..

Sikkert feil tråd dette, men det var stas i dag. Grevlinger som kjørte 11-sekundere, Robert Christell var dagens kjappeste med sin twinturbo-V8 Firebird på 8.56 (ingen sluttfart på scoreboardene).

Mest imponerenede var dog Jens Eklund i sin Audi S4 som kjørte 9.40 og 246 km/t!

Var ingen Novaer å se i dag, men en del andre relativt gromme V8-biler.

Bilder dukker sikkert opp etterhvert ...

'99 Audi S4

'12 Honda CB1kR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
heisan trøndernova. ska du kjør i tr.heim til helga, ønske deg lykke til. jeg får ikke kjørt noen av løpa som går i august.Som du sekkert veit så sitt æ på en oljebase i luanda, angola.

jau da er klar til helgen:) prøver og svare deg på sms men det sjer ut som at dem ikke når deg? angola e plassen sin det :) 29 grader her om dagan, men du har vel langt borti 40 vil æ tru..babyhmm?

Lenke til kommentar
Del på andre sider