Trønder Nova Skrevet August 11, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 ja da er det dags for litt racing i gjen da , hotaugusti night og street legal på håkon den 7endes gate . Har alldri kjørt der før bare sittet på lekteren og glod. kommer med bilder og div info etter kvelden!! :cook Nerver nå kjenner jeg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Holden Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Jeg blir tilskuer. Håper været blir bra. Lykke til! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8Nova Skrevet August 11, 2007 Rapporter Share Skrevet August 11, 2007 Utrolig stilig nova. Noen som vet hvor jeg kan få tak i frontfanger til min 75 Nova??? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Utrolig stilig nova. Noen som vet hvor jeg kan få tak i frontfanger til min 75 Nova??? glassfiber eller!!! nåhh det gikk ikke så bra i går da vi slet veldig med festet,kjørte 60fot tider på 1,94 og 2,058 og deromkring ligger vanligvis på 1,75 jaja 6 år gammle slicks får vel ta skylden for det:)sitter som pokker på preparerte baner men ikke på gata!! røk ut i første eliminering runde mot en corvet i fra Brumundalen, han hadde 427 csb med dobbel turbo i fra nilson racind usa , bremset 800hp på bakhjulene med 0,5bar. forøverig 112 biler og greit stevne, mye venting da :uhhmmwhat?: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Hvem vant? :) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 MÅ ha ny tenningslampe! Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Hvem vant? :) *Bad boys: Åge vold i en 63 nova:)sjer skabåt ut men går som bare det :) street var en orang sak hehe såg bare ræva pån over mål"" bracket har ikke peil:hide Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 MÅ ha ny tenningslampe! vist du hadde 50 grader forteninng med forige lampa så må du ha ny ja :) gikk den bedre med rett innstiling da, såg det ble en rød lykt !:shake Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 vist du hadde 50 grader forteninng med forige lampa så må du ha ny ja :) gikk den bedre med rett innstiling da, såg det ble en rød lykt !:shake OVER 50! mer som 55! satte ned til 42! ble rødlykt med ca et halvår ja! men bilen gikk MYYYYYYYYE bedre! fikk desverre ikke noe tid men.. Brøt du 7 secen du eller? var noen heftige børniser ihvertfall :D Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Var flere som kjørte 7.3 før jeg dro vaffal :D Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 12, 2007 Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 Var flere som kjørte 7.3 før jeg dro vaffal :D Såppas, hvem da? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet August 12, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 12, 2007 var ikke nede på 7 tallet i det hele tatt jeg ,, går jo 7,70 som best og når man spøler bort 3 tiendeler i starten pga for gammle slicks så går det ræva ,,var utrolig dårlig feste. får håpe det går bedre til helgen Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
V8Nova Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 glassfiber eller!!! Glassfiber går veldig bra vettu. Vet du om noen som har,eller kan få laget en som passer på en 75 Nova?? Den jeg har nå er noe lappverk,det to fangere som er sveiset sammen og sparklet og ser ikke ut. Er alt for bred og ser merkelig ut =( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 14, 2007 Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 Jaja, ladder opp til helga da Trønder Nova? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet August 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 14, 2007 http://www.acctrondheim.no/ link til resultater i m-norges cupen,, jep ladder for fullt til helgen, juster litt ventil og div. Håper på preparert bane på Frøya,, skal dere i vei? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg