Trønder Nova Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 JA da skjer det ting i gjen, nå kommer våren fort så det var med stor glede da mr Graneggen sendte mail at en ny converter har ankomet. Blir vel til demontering til uka , sådaskjer det i hvertfall litt da:) Malibu 65 kjøper den som sitter i bilen nå, det trimmes hardt ute i fanrem også:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Januar 12, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 :D jepp det skal bli :coplight Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Januar 12, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2008 litt mimring i fra sommer på hell raceway depå mope:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Januar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 da er kassa og converter plukket ut, ble ingen bilder i kveld. Får se om vi kjøre en tur til trondheim i morgen og bytter! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Januar 13, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2008 Se der ja... en begynnelse...:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 jada da har det blitt stallspeed på Team Trønder Nova 5600rpm med transbreak og 4600 rpm med bare bremser:) Mr Fixit var også med Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Januar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2008 Må få rettet en stor takk til Tore Graneggen på Graneggen bilglass og solfilm anbefales å handle av han,bra priser og kvalitets deler http://www.transmission-specialties.com/ Hobbyen til gubben Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Januar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 DEt er en totakts diesel i allgaiern ,banke nå inn i h...ete. forøverig er det noen som har framfelger til meg likdan som jeg har bak på slicksen! http://store.summitracing.com/partdetail.asp?autofilter=1∂=WLD%2D90%2D54340&N=700+302039+115&autoview=sku gjerne i 15" #5" eller 6"onfiredevi Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novabo Skrevet Januar 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Lycka till säsongen 2008!! Har du någon spec på mopeden?? Honda maskin!?:thumb Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Januar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 27, 2008 Lycka till säsongen 2008!! Har du någon spec på mopeden?? Honda maskin!?:thumb Takk for det!! det er ikke min moped ,fant bildet på nettet. Jeg har bare en likedan ramme , så den er bare til innspirasjon for mitt framtidig bygg i 2017 :):) mulig det er en honda mtx maskin ja!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet April 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 20, 2008 Oppdatering !! da er nye hoosier slicks på plass. Venter bare på at serien skal begyne nå:=) .. Ps er den noen som vet om en bilig fungerende 305 cid skal i en gråtass Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet April 22, 2008 Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 Oppdatering !! da er nye hoosier slicks på plass. Venter bare på at serien skal begyne nå:=) .. Ps er den noen som vet om en bilig fungerende 305 cid skal i en gråtass :) :) hvor mye tror du nye dekk og converter utgjør på tia? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet April 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 22, 2008 :) :) hvor mye tror du nye dekk og converter utgjør på tia? Nei det vet gudene:) hehe har jo kjørt 7.772 så håpet er at dem går 7.70 nå:ratatatat Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Juni 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 17, 2008 Da er vi i gang med street legal cupen her i m- norge, starter med Frøya nå om lørdagen ,og fortsetter på oppdal neste lørdag.. Novaen er sørvet og klar for dyst nå, skal bli spenende og se hva modsen har noe virkning på tiden:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg