Holden Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan er kval-opplegget på lørdagen på Værnes? Får man f.eks med seg alle klassene og bilene om man møter opp 15 (som tilskuer)? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Juni 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Kanskje et dumt spørsmål, men hvordan er kval-opplegget på lørdagen på Værnes? Får man f.eks med seg alle klassene og bilene om man møter opp 15 (som tilskuer)? Det blir kjørt kvaling hele lørdag og finaler om søndagen,, holder vel på til sent om lørdagen da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Det blir kjørt kvaling hele lørdag og finaler om søndagen,, holder vel på til sent om lørdagen da. Høres ut som det kan bli en del runder med kjøring da? :) For oss som somregel ikke kommer serlig langt i elimineringa mener jeg :P Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Juni 26, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 26, 2008 Da er det bekreftet 106 deltakere påmeldt til hell race :) med smått og stort , liger ann til en knall helg med 28grader om lørdagen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MrFixit Skrevet Juni 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2008 Det ble seier på Oppdal i dag! :race :race Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Juni 29, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Joda det gikk veinen på fjellet , noe jeg ikke hadde trod på forhånd kjøret som best 7,98 og 60fot på 1,80 på upreppa bane, det er jeg fornøyd med,,,, se her for de som har tenkt seg på hell raceway til helgen:)http://www.go-orange.no/ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OndSofa Skrevet Juni 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2008 Svinger innom her en tur jeg.. Blir litt forvirra av infoen som ligger litt her og der, hvis man feks skal dukke opp på Hell Race og kjøre i street eller bracket, hva er det man egentlig må betale? (Og må man være forhåndspåmeldt?) Siter '96 Audi A4 1.8TQ '08 Opel Vivaro 2.5TDCI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Svinger innom her en tur jeg.. Blir litt forvirra av infoen som ligger litt her og der, hvis man feks skal dukke opp på Hell Race og kjøre i street eller bracket, hva er det man egentlig må betale? (Og må man være forhåndspåmeldt?) Helgen 5/6 juli nå er det ikke Street legel, men kun ET biler (ikke reg biler) men 13 sep så kjøre vi fullt st stevne.. Du må betale 500 kr for å kjøre street legal og være tlknyttet en motor klubb alla naf amcar osv, 250 forsikring og 250 start avgift allså 500 spenn:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet August 10, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Da er hot august knight ferdig med st på lørdag , det var overaskende bra feste på gata fikk 1,64 som beste 60fot tid og 7,62:eek: som første drag , så feste var ikke noe å si på ,, røk ut i andre elimennerings runde med en rød lykt, da jeg staget for dypt og fikk 0,058sek i tyvstart:) neste runde er Røros 30aug Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Da er hot august knight ferdig med st på lørdag , det var overaskende bra feste på gata fikk 1,64 som beste 60fot tid og 7,62:eek: som første drag , så feste var ikke noe å si på ,, røk ut i andre elimennerings runde med en rød lykt, da jeg staget for dypt og fikk 0,058sek i tyvstart:) neste runde er Røros 30aug Heidu 7.62 og 1,64 i 60 er jo meget bra på gata:) grattis Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet August 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Heidu 7.62 og 1,64 i 60 er jo meget bra på gata:) grattis Ja det var bra bet på upreppa gate , det er jo persons beste både tiden og 60 foten, Det var også veldig kald luft så bilene ytet ganske bra !! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Skulle tro det var NM i å kjøre under absolutt breakout på lørdag, Badboys feltet ble kraftig redusert etter 2 runder med kvaling. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 va en del hårat bremsing oppme mål å :) Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet August 11, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 synd at det kansje var siste gangen det ble arangert der , snakkes om midt rabatt og rundkjøring midt i banen ,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet August 11, 2008 Rapporter Share Skrevet August 11, 2008 Virkelig synd hvis dette var den siste gangen, et unikt stevne og knallbra stevne. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg