Bead-lock Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Her må det være feil orlyd på den som spør dere om sånn PKK kontroll.... Jeg reiser aldri avgårde for å kontrollere bilen...:deng Ringer og vil ha time og sier at jeg kommer for å få EU godkjent bilen... :D:D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Er nok riktig forsåvidt det med PKK, men godkjenner aldrig på første forsøk her nei!!!! :))))) Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Skikkelig vrange dere... er jeg sikker på... :D Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Åhh! du skulle bare visst:D Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 :deng :D:D . Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet September 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 19, 2008 Her gikk ting greit på euen 0 hull, ellers så står det en overhaling av maskinen til vinters :) Så vi er klare til 09 sesongen!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Da er 355an demontert, og der var ingen feil :) veiva bør poleres eller slipes. Leverte veiva til Fanrem motorverksted http://vpracingfuels.no/public.aspx?pageID=45348 så får dem avgjøre hva som må gjøres,, Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet November 28, 2008 Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Planer om grommere deler, eller blir det bare overhaling da? :) Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet November 28, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2008 Nei her er det bare planke kjøring med vanlig overhaling:) har dere 750 dp gassern enda ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 5, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2008 Da har jeg fått hentet delene til 350en , det måtte til en ny veiv da den gammle var litt slitt over kilesporet til svingnings demperen,, men det gjør jo ikke noe da prisene hos Fanrem motorverksted alltid er gode:) ellers så var det bare nye lager og ringer olje pumpe osv... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Nei her er det bare planke kjøring med vanlig overhaling:)har dere 750 dp gassern enda ? Jepp, har den liggende enda! Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 6, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 Jepp, har den liggende enda! hmmm byttes i 20l maltøl :angelsmili: hehe finn ut ein go pris så fe vi sjå om du bli kvitt den vest prisen e rætt :scar Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
halseth Skrevet Desember 6, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2008 [quote=MrFixit;2299535 Gratulerer også til Hans skaret som norges første Norgesmester i street legal!:race virker som dere ikke liker ford..hmm, hvilken bil kjører hans skaret:blah: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Desember 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2008 hmmm byttes i 20l maltøl :angelsmili: hehe finn ut ein go pris så fe vi sjå om du bli kvitt den vest prisen e rætt :scar Skal snakke med crewchiefen.. Den gasseren fungerte jo så fint i sommer, men det er jo ny motor på gang, og da kan den bli litt i minste laget ;) Vi får sikkert til en deal på det :) Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Desember 8, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 8, 2008 Skal snakke med crewchiefen.. Den gasseren fungerte jo så fint i sommer, men det er jo ny motor på gang, og da kan den bli litt i minste laget ;) Vi får sikkert til en deal på det :) Brukte dere 750cmf i sommer?? mente dere kjørte med 850cmf Da venter jeg på et kjempe tilbud i fra another nova racing team:):) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg