raboc Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Noen som vet denne er solgt, og i såfall hvor? (Stig Roar Haugan sin) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Nej. köpte bilen som "rolling chassis", men har modifierat och vidare utvecklat vissa saker . framvagn, plastfront, elsystem, inredning, bränslesystem, motor, mm har jag gjort. ok,har vert på din hjemme side og sett på bilder av bilen,meget bra bygge av en bil:) hvor mye effekt er det i motoren? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Noen som vet denne er solgt, og i såfall hvor? (Stig Roar Haugan sin) Er`n solgt? Snakka vel om det og i såfall var vel prisen 200k Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Er`n solgt? Snakka vel om det og i såfall var vel prisen 200k Vet ikke - jeg bare lurer :-) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Ok! Bekymret her nå. Vet ha snakket om å selge ja, men ike noe som var konkret. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novabo Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Noen som vet denne er solgt, og i såfall hvor? (Stig Roar Haugan sin) Den här bilen är ooootroligt fin!:m'm: är det samma motor osv. som när den gick i SWE? den gick väl med 406 och lustgas då !!??, 1/4 mile på 10,?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 Tror ikke det sitter samme motor. Mener det er en 350 som sitter i nå samt at Stig Roar fikk ettermontert gas! Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr Juliebø Skrevet Januar 8, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 8, 2007 E det nåken som veit om denne blei solgt når den stod tilsalgs, ev. kar den er no? Siter 1957 Chevrolet Bel Air, 1966 Chevrolet Chevelle SS 396 1973 Chevrolet K10, 1975 Chevy Short Van, 1992 GMC Typhoon 1993 Chevrolet Camaro Z28, 2001 Jeep Grand Cherokee V8 http://WWW.BRENTDEKK.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Hehe begyne å bli gammel:hvaskjera Nei da det er nok små crewet til Malibu ss som har redigert den her Thrillern:driving Merk: mustangen har over 500 ponnis :fingers: :peace: med manuell og knøttliten fsb (ford smallblock) da, hehe. regner med mye gamp i din btw? :) Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 E det nåken som veit om denne blei solgt når den stod tilsalgs, ev. kar den er no? Vet ikke hvor den dro, men den sto på Ler, ca 30 min unna trondheim, prisen var 160k, sto lenge til salgs.. Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 E det nåken som veit om denne blei solgt når den stod tilsalgs, ev. kar den er no? Den er solgt til 2 karer på Bryne(utenfor stavanger) Ble hentet under Em gardemoen 2006. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Den er solgt til 2 karer på Bryne(utenfor stavanger)Ble hentet under Em gardemoen 2006. Okei! vet du noe om salgssummen på bilen eller? Fikk han 160k for den? Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Okei! vet du noe om salgssummen på bilen eller?Fikk han 160k for den? trur det va noge sånt ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Den er solgt til 2 karer på Bryne(utenfor stavanger)Ble hentet under Em gardemoen 2006. Sist eg pratet med dei,hadde dei kjøpt nytt fuel og tenning anlegg.skulle montere i gass(plate system)i bilen. Bilen har gått som beste ca 11.7 viss eg husker riktigt,planen var og kjøre 10 sec med den. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Januar 9, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2007 Sist eg pratet med dei,hadde dei kjøpt nytt fuel og tenning anlegg.skulle montere i gass(plate system)i bilen.Bilen har gått som beste ca 11.7 viss eg husker riktigt,planen var og kjøre 10 sec med den. kan nokk stemme det, den har iallefall gått 7,60 blank på 201 metern som beste, dersom jeg ikke husker helt feil jeg heller ;) Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg