NEW Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Det er den fineste novan jeg har sett, NESTEN, klarer ikke helt bestemme meg om den, eller den sølvgråe med scoopet er penest!Du vet vell hvilken jeg mener? ;) Sølv pilen er god;-) Liker begge like godt, men så er jeg inhabil.. NEW Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 Pris ja! Var vel snakk om et sted i området 185-200k for bil med gearkasse!25:1D til 2008, 40 spline strange axels og strange alu third member, msd7al3, Autometer logger, 112" moly bars. Lenco CS1 "platers L&T clutch med "91" lameller (harde), dual Stroud skjermer. 16 volt batteri. Seler og nettet er vel ok ett år til tror jeg! Masse tørrprat her men ring og snakk med Leif Erik 92619518 hvis interesse! Er motoren solgt eller ska han beholde den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 12, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2007 motoren er også til salgs. Ca 200k for den. Nyservet + reservedeler ca 1200hp uten gass Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Januar 13, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 13, 2007 motoren er også til salgs. Ca 200k for den. Nyservet + reservedelerca 1200hp uten gass DEr har vi motor for Novan!!!jaaaah måtte hadd en strekk benk etter hvært drag for og tvinet novan på plass tenker jeg :nono: Eller skal det bli greit å ha med seg crew sjefen neri bakkan på løp når det butter i mot:iconsm :win Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Da har jeg bestilt meg tenningslampe(craftman) hos gutta på Fannrem motorverksted. så nå kan gubben få igjen biltema lampa si:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Da har jeg bestilt meg tenningslampe(craftman) hos gutta på Fannrem motorverksted. så nå kan gubben få igjen biltema lampa si:) kremt har brukt biltema lampe sjøl eg:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Ja det er gode saker det sjø:) flere her som har testet den mot dyrere lamper og den gar vist helt rett. Men men først skal kjøpe så, du vet hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Tatt bilder selv fra frøya eller Trøndernova? vi i midtnorge er alt for lite flinke til å ta bilder fra slike stevner!! beklager sent svar men så det ikke før nå. ja brodern fikk kamere og Knut fikk fotoapperatet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Ja det er gode saker det sjø:) flere her som har testet den mot dyrere lamper og den gar vist helt rett. Men men først skal kjøpe så, du vet hehe Ja gjør det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Da har jeg bestilt meg tenningslampe(craftman) hos gutta på Fannrem motorverksted. så nå kan gubben få igjen biltema lampa si:) Hva skulle gutta på Fannrem ha for noe sånnt da? en halv million? :lol: Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Nja det rykker vel etpar lapper Men den skulle holde til tykke kabler som blir brukt på pro-mod :):):):):) I tilfele Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Januar 14, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Nja det rykker vel etpar lapper Men den skulle holde til tykke kabler som blir brukt på pro-mod :):):):):) I tilfele Hehe det blir saker serru ;) Fannrem KAN sitt fag, men det KAN koste litt også :) Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Januar 14, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 14, 2007 Hehe det blir saker serru ;)Fannrem KAN sitt fag, men det KAN koste litt også :) DEt skal koste å ligge på topp sier nabon med æselbilen les:Mustang. Kjøpe litt no og da så har man bra verktøy til slutt når man er 77år eller noe sånt:fatality: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Novabo Skrevet Januar 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Hej på er! Någon som har erfarenhet av Odyssey batterier? enligt länk http://www.jegs.com/webapp/wcs/stores/servlet/product2_10001_10002_743313_-1 är de värd pengarna...?:wonder: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Januar 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2007 Var en tur i verkstedet i går kveld og begynte så vidt med coolern til landcruisern. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg