Trønder Nova Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 skal nokk få kjørt nokk amcar alikevell nå som fattern har overflod av 500+ hesters motorer stående å vente på biler å stå i :D Var det du som ringte på Chevellen min da jeg skulle selge i sommer ? Synes jeg kjenner igjen firmaet i bakruta på bilen din hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 tror ikke du kan sammenligne den gammle r sykkelen din med 120 hk med den bilen dær..... eller er det som jeg nå ser i signaturen din at du har 326 hk? det går vel noe? hehe Ikke vært makseffekt på 120 hk i den på over 13 år... Den går greit ja. :) Men den grenser til "ubrukelig" når man vrir til stoppen. Ellers er den brukelig som f.. :D Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jones Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 600 eller 1000 gamp i motoren kan være brukervennlig som f det...poenget er at man bruker ikke alle ponniene på gata...gjør man det,så er den "ubrukelig"...null grep. Så sant så sant, men slik jeg forsto det, så var "alle biler med 600+" hester, ubrukelig på gata? mulig jeg missforsto altså, men du har rett i det du sier også.. en gatebil SKAL brukes på gata, ikke skal "KUNNE" brukes på gata, hvis du skjønner meg? :) Siter signaturregler: www.bilforumet.no/faq Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 bla. 383 og en 350 kompressor...... Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turboed1 Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Så sant så sant, men slik jeg forsto det, så var "alle biler med 600+" hester, ubrukelig på gata? mulig jeg missforsto altså, men du har rett i det du sier også.. en gatebil SKAL brukes på gata, ikke skal "KUNNE" brukes på gata, hvis du skjønner meg? :) Ikke alle er ubrukelige som A-> B. Men de kan heller ikke "brukes" hvis de har for mye krutt. :) Tror vi er enige om det. Siter Fast and cheap = not reliable Cheap and reliable = not fast Fast and reliable = not cheap Suzuki GSX-R1100'86, nå GSX-R1342 Turbo/IC/EFI. 326 hk/184 Kg = 1.77 hk/kg. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Var det du som ringte på Chevellen min da jeg skulle selge i sommer ? Synes jeg kjenner igjen firmaet i bakruta på bilen din hehe hvis det var den gule med 454 så stemmer det nokk :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 hvis det var den gule med 454 så stemmer det nokk :) jepp den havna på Løkkenverk til malibu ss her på forumet Ser bildet av den nedplukket på (sån går nå dagan) vant faktisk street klassen på Frøya i høst:win Han var glad han.:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tjekk Skrevet Januar 6, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 jepp den havna på Løkkenverk til malibu ss her på forumet Ser bildet av den nedplukket på (sån går nå dagan) vant faktisk street klassen på Frøya i høst:win Han var glad han.:) ja så den på frøya ja :) Siter Imprezan SOLGT. Ny bil søkes RASKT! Helst cosworth Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bowtietwister Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 Et annet moment oppi dette som vi ikke har berørt er jo hva som foregår seg oppi knollen på vedkommende bak rattet. Med "feil" pilot kan selv 50 hp bli litt i meste laget! Enkelte lærer jo av sine feil, andre ikke. Siter Det er i motbakke det går oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 eg har lært av mine feil:( trudde eg hadde roen,men som eg fikk erfart må man brukke vett når man er ute på gata og kjører:driving Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bead-lock Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Den sorte Chevellen er det gamlebilen til Roger som hadde den lilla 69 Camaron ? Siter Min hjemmeside... http://www.lefsa.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trønder Nova Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 eg har lært av mine feil:( trudde eg hadde roen,men som eg fikk erfart må man brukke vett når man er ute på gata og kjører:driving Ser at det er en laaaang strekke på bildet ja ,test kjøring eller ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Den sorte Chevellen er det gamlebilen til Roger som hadde den lilla 69 Camaron ? Jo det va det,kjøpte prosjektet i 2003 bygget bilen opp og vraket bilen. Kjenner du han godt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nova68 Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 Trønder nova Det kan vell kalles test kjøring ja som ikkje gjekk så bra:( (for bilen men sjåføren+mekanikker gikk det bra med) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Januar 7, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2007 eg har lært av mine feil:( trudde eg hadde roen,men som eg fikk erfart må man brukke vett når man er ute på gata og kjører:driving Aha; nå fikk jeg plassert en person til tror jeg - for du er bror til Morten, ikke sant? :) Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg