vagen Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Hvorfor skal fjernkontrollen til defa alarmen ALLTID gå tom for strøm, akkurat rett før du skal til jobb? Og hvorfor skal alltid batteriene i ekstra fjernkontrollen også være tomme da? fordi det er noe jævla drit? jeg tror det. Siter http://WWW.MARIUSAASHEIM.COM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by vagen Hvorfor skal fjernkontrollen til defa alarmen ALLTID gå tom for strøm, akkurat rett før du skal til jobb? Og hvorfor skal alltid batteriene i ekstra fjernkontrollen også være tomme da? fordi det er noe jævla drit? jeg tror det. Huff.. Hater alarmer som uler som besett når jeg skal sove f.eks... :fuckme2: Men går de så fort tom for batteri da? Send inn klage! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HondaGirl Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Hvorfor skal fjernkontrollen til defa alarmen ALLTID gå tom Muphy`s Law, kalles det for.. :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Er ikke fjrenkontrollen, er nok alarmen....... har brukt 4 alarmer på like mange år...... kvalitet er nok ikke defas sterkeste side...... Noen som har noen tips om andre bra alarmer kanskje?? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
PrinsWilhem Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Jeg har ikke no problemer med min.. Jeg har DEFA alarm. Siter "My new years resolution is 1280x1024" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by G60Turbo Er ikke fjrenkontrollen, er nok alarmen....... har brukt 4 alarmer på like mange år...... kvalitet er nok ikke defas sterkeste side...... Noen som har noen tips om andre bra alarmer kanskje?? Har aldri hatt problemer med noen DEFA alarmer her i huset. Men kan være verdt å nevne at hvis alarmenheten er problemet får man vel ny av DEFA for 200kr(?) hvis garantien er utgått. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullit Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Vært Defa alarm insallatør, og sikkert 80% av feilene med alarmene er dårlig montering. Men hvis en skal prøve noe annet, kan en jo gå for Cobra f.eks. Får mye artig ekstrautstyr som snakkende alarm og liknende. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Hæh.....? 200kr????? koster jo 1600.- for komplett ny jo..... er du sikker på det da? Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sADsAM Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Tror alarmen i Audien min har sittet der siden 1989 eller 90, Har ikke hatt noen problemer jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by G60Turbo Hæh.....? 200kr????? koster jo 1600.- for komplett ny jo..... er du sikker på det da? Ja en kompis gjorde det. Trur flere på forumet har gjort det også. Bytter inn den man har eller noe. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Originally posted by vagen Hvorfor skal fjernkontrollen til defa alarmen ALLTID gå tom for strøm, akkurat rett før du skal til jobb? Og hvorfor skal alltid batteriene i ekstra fjernkontrollen også være tomme da? fordi det er noe jævla drit? jeg tror det. Om du ikke gjorde som 90% av alle bileiere med bilalarm, og lot være å skifte batteri, så hadde du aldri kommet borti dette ;-) Originally posted by Andeeh Men går de så fort tom for batteri da? Send inn klage! Varierer veldig på hvor hyppig man bruker fjernkontrollen det....budfirma/securitas etc. bruker opp ett sett med batterier på 2-4 måneder, mens ved normal bruk BØR de vare 12-18 måneder ihvertfall. Første tegn på at en fjernkontroll holder på å avgå ved døden er at den spiser batteri...so be ware ;-) Klage? Hvor skal han sende den da? ;-) Originally posted by G60Turbo Er ikke fjrenkontrollen, er nok alarmen....... har brukt 4 alarmer på like mange år...... kvalitet er nok ikke defas sterkeste side...... Noen som har noen tips om andre bra alarmer kanskje?? [/b] Oki? hvilke problemer hadde du med dine 4 alarmer da? Andre alarmer? ....finnes ingen....som kan matche driftsikkerheten til Defa ihvertfall....vi har solgt det meste av alarmer som har vært tilgjengelig på det norske markedet de siste 25 år...og INGEN av dem har kunnet matche Defa på det området... ;-) Dess flere kule funksjoner en alarm har...desto mere er det som 'fucks up' ;-) ...en annen uskreven lov ;-) Defa har ett innbytte system for utgåtte alarmer....om du har en Patriot 500/700 så kan du få bytte-hjerne inkludert montering for 1.390,- Ny komplett 821XG koster 2.290,- @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
candyman Skrevet September 10, 2003 Rapporter Share Skrevet September 10, 2003 Moren min har defa alarm og vi har det på varebilen på jobben.... Og fyfaen for noe driiiit. Har kobla den ut på begge bila nå. Tror jeg skal ha sånn "you are to close too the car, step away from the car" alarm jeg :) Siter Suzuki RM125 2001 SELGES (Send PM) 250 4-takt er på vei :D En japansk bil kommer til våren....:D:D:D:D xHusqvarna WRE125 xKX125 1993mod xYamaha QT:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
@lpher Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Originally posted by candyman Moren min har defa alarm og vi har det på varebilen på jobben.... Og fyfaen for noe driiiit. Har kobla den ut på begge bila nå. De fleste som plages med alarmer gjør dessverre det, istedet for å oppsøke salgsted. I 95% av tilfellene, på nyere alarmer, er det bilens egne dørbrytere som trenger utskifting...altså ikke feil på alarmen :) ..og da blir det pratet piss om drittalarm... 'koble ut dritten' etc....helt til de får skiftet dørbryter...til 35,- ...blir litt annen lyd på folk da gitt :) Det ovennevnte gjelder kun alarmer av nyere type...og selvfølgelig ikke div 14-15 år gamle alarmer som har stått på nedrustede gamle vrak....der kan eventuelle eiere skylde seg selv...for at den ikke fungerer :) @lpher Siter Lexus GS300 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
G60Turbo Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Problemet er at den rett og slett ikke virker.... ingen respons når man tryker på fjernkontrollen, ingen dører åpner seg (og jeg har ikke nøkkelhull.....arti....) men når man omsider kommer seg inn i bilen går alarmen, så den delen virker...... har byttet batterier og prøvd flere kontroller og det er ikke der feilen ligger..... feilen er også periodisk..... kommer og går..... iriiterende! Siter 83 Golf Mk2 Powered by VW Motorsport 83 80 Turbo Quattro 86 80 Quattro GTE "There is no replacement for turbocharged displacement" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Andeeh Skrevet September 11, 2003 Rapporter Share Skrevet September 11, 2003 Kontaktfeil en plass da.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg