Lassjus Skrevet Januar 4, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 4, 2007 Skal sy mine egne setetrekk (Vet ikke om jeg får det til, men vil prøve) og har fått tak i en ukjent mengde slitesterkt møbelstoff. Men det har en stygg farge, så tenkte at det å farge det sort ville være lurt. Men jeg trenger en farge som vil holde lenge, og være slitesterk mot de mange bakene som setter seg i bilen. Noen som har peil her? Åssen skal jeg gjøre det? Skal nok farge en del stoff når jeg er i gang da... På forhånd takk. Lasse Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 bump. Ingen som vet, eller som vet hvor jeg kan spørre hen? Lasse Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ePiFaNT Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Hør med en salmaker, en møbeltapetserer eller i en tekstilbutikk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VCE Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Maleforretninger har stoffarge. Ikke alle typer stoff lar seg farge så lett, fordi de er mettet med farge fra før. All stoffarge er like slitesterkt som stoffet som farges, fordi fargen ikke legger seg utenpå slik som lakk, men trekker inn i stoffet. Siter Mvh. Hans - Det er ikke fart som dreper, det er smellet. It's not the fart who kills, it's the smell! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Januar 5, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Ja, ok. Takk for tipsene. Så da er det bare å kjøpe inn litt stoff-farge hos en fargehandler. Gleder meg til å starte! :) Lassjus Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mordach Skrevet Januar 5, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2007 Pass på at du kjøper en farge som ikke smitter av så mye! Litt kjipt å sette seg i bilen med helt nye klær for deretter å stige ut av setet med rosa/blå/lilla/(sett inn ønsket farge) flekker på klærne. Lykke til! Siter - I like my women as I like my cars - clean and good looking, quiet when idle and loud when driven hard. - Nothing is foolproof to a sufficiently talented fool. '95 Audi Coupé ACE (x)'91 Opel Calibra 20XE (x)'91 Opel Vectra C18NZ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lassjus Skrevet Januar 6, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 6, 2007 svarte.. takk for tipset.. Greit å ungå ja ;) Siter xGolf I Cabriolet 1986mod. xEier ikke lenger en Golf II 1989mod. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg