zzyber Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 sagt dt på HU oxo stilig prosjekt du er jaggu meg ivrig og flink ingen tvil om att du har en uber fet vectra den dagen du får lappen ; ) Siter [v]Audi TT 225Hk Quattro 2003 [v]Golf 4 highline 99[x]Golf Mk2-86 [x]Golf Gti Turbo 98[x]Audi TT "Airborn"00 [x] Golf mk2 Vr6 [x]Vw passat Tdi 4motion(180hk/420nm)03 [x]Audi S3"purplehaze"01[x]Golf Gti Exlusive 98[x]Golf Gti 99[x]2x Honda civic 95 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 sagt dt på HU oxo stilig prosjektdu er jaggu meg ivrig og flink ingen tvil om att du har en uber fet vectra den dagen du får lappen ; ) Det er garantert! hehe... Du skal ikke montere en propell mens du er igang'a? Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GangstaP Skrevet Januar 17, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Unormalt mye bilder, men det liker vi! ;) Ser bra ut dette..! Det ser ut som om du har nok å henge fingrene i fremover! :) Siter 92 BMW 318IS M-powah 98 Opel Vectra Rieger Pimped Edition (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Januar 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2007 Takk for gode kommentarer folkens :D -supraguy- : På høyre side der det er værst, kan det nok hende jeg må gjøre det :( men venstre siden er ikke så rusta så der slipper jeg nok å kappe ut fjørfeste! OpelMaffian : har ikke akkuratt planer om det du :p Det nye varmeapparats registeret har ankommet, henter det i kveld :) og monteres i morgen! Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Januar 18, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2007 I dag har jeg henta pakken fra carparts med varmeapparats register. Monterte det med en gang jeg kom hjem! ;) Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Januar 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Nå kommer en ny update folkens ;) Har ikke fått gjort så altfor mye i det siste på grunn av fester og bursdager i helgene men har kjøpt inn litt biltema stash... bilder forteller mer enn tusen ord................. Det nye varmeapparatsregisteret som er blitt montert nå! Biltema: sotingsrull for frontrute, pussepapir, metall sparkel, zink lakk, rustbeskyttelses middel med egen sprøyte, interiør rens, strips, skruer, multispray, klarlakk også kjøpte jeg en sølv metallic lakk, bare for en test og se hvordan resultatet blir. bensinlokk emblemet er blitt fjernet, ser slitt og stygt ut. Så bare prøvemonterte jeg scoopsa, fant ut de må sitte lenger nede på panseret på grunn av at det er mye lettere å skjære ut hull der! Fjerna rust og lakkert med zink lakk. Tatt av kamdrevdekselet, skal lakkeres opp igjen, fargen ser lyse blå ut på bildet men er egentlig sølv :p Bedre å ha system i rotet enn rot i systemet ;) Kanskje på tide og rydde litt snart:rolleyes: Har i det siste prøvd å få tatt av bakpotta, men det har rustet fast i skjøten :/ har prøvd med rustløser men det hjelper ikke nok. Noen som har noen smarte forslag og komme med for å slippe å kappa det av?? :) Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opelmaffian Skrevet Januar 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2007 Har du tilgang på gasssveiseapparat? eller no liknende, få varmet opp røra skikkelig. mettallet utvider seg når det blir varmt. Prøv en kraftigere rustløser feks.? har du mulighet til å få tak i rustløser fra Kent er det noe av det bedre på markedet mener jeg hvertfall.! ang. panser scoopa ville jeg satt dem sånn som dem står på astragsi panseret. Der står de perfekt! tror uansett det blir drit kult me de på!!! Siter 05' VW Caddy 1,9TDI 99' Vectra 1.8i 16V STV 95' Vectra 2.0i 16V - Spiker 91' Vectra 1.8i 8V - Spiker Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Ja, har et gassveise apparat i garasjen...takk for tipset :) Ja vil helst ha dem der de sitter på astra gsi jeg også, men er litt trøblete på grunn av undersiden av panseret! Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Keep up the Good Work :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Den zink sprayen der er bare søppel, slik som en del annet fra biltema! Må i hvertfall lakkes over med en gang den er tørr. Rusta kommer tilbake fort hvis den står litt fuktig til. Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Den zink sprayen der er bare søppel, slik som en del annet fra biltema! Må i hvertfall lakkes over med en gang den er tørr. Rusta kommer tilbake fort hvis den står litt fuktig til. Så den zink lakken fungerer ikke som `den skal? jeg synes da det virker som den fungerer greit jeg... Jeg lakkerer de plassene jeg har pussa rust på, max 1 minutt etter at det er ferdig pussa.. ja, den bruker ikke akkuratt lang tid på å begynne prosessen.! Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e-tanbe Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Jeg må også advare mot zink sprayen,, pussa ned til bart metall og kjørte rundt ca 2 dager og rusta blomstra for å si det forsiktig. Nå bruker jeg noe kjemiske greier som binder rusta blir svart der det har vært antydning til rust,, kjempe bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksand3r Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 Hvor kjøpte du de scoopsa? Siter -BMW e46 2003mod 1,8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Januar 24, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 e-tanbe, okei.. da blir det å pusse ned igjen og kjøpe noe bedre kvaltitet av rustbeskyttelseslakk/grunner.. Aleksand3r : Scoopsa kjøpte jeg på gatebil messa, var et svenskt firma som solgte de! Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viddi_boy Skrevet Januar 24, 2007 Rapporter Share Skrevet Januar 24, 2007 IKKE bruk dein zinken fra biltema nei. brukte dein jeg å. tok ikke mer en ei uke så var rusta tilbake. Tøft prosjekt stå på vidre:) Siter 1991 Opel Calibra 16v 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg