truls160 Skrevet November 3, 2007 Rapporter Share Skrevet November 3, 2007 fått den igjen fra lakkeren?;D Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 noe som skjer? =) Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bareare02 Skrevet November 5, 2007 Rapporter Share Skrevet November 5, 2007 Dette her er virkelig greier ass!! Leser jeg mer her nå ender det med at jeg skrur Astra'en min sønder og sammen. Utrolig bra dette:) Siter Opel Astra. 1,6. 16v x Honda Nsr. Full Effekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 oppdateringer? ^^ Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aprilia rs 50 Skrevet November 7, 2007 Rapporter Share Skrevet November 7, 2007 Lakkert den nå? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet November 21, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 21, 2007 Sorry har vært litt treg i det siste.. bilen er ikke lakkert enda men var oppe med stylinga på søndag og da hadde han fått grunna bilen men så klart hadde grunninga reagert med den grunninga jeg hadde hatt over der jeg har sparkla så han måtte pusse ned igjen og slikt. er forhåpentligvis ikke så lenge til jeg får den igjen.. Har også bestilt frontlykter og baklykter fra tyskland så de kommer vel etterhvert, men kan da komme med noen bilder imens hvertfall.. Glassfiberstøping Sparkling, skal bli helt cleant. ikke slik ru overflate som det er originalt. Handla mer neon Ferdig lakkert, ble bra resultat.. Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 dette blir en konge vectra =p stå på! :) Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 jo tusen takk :) skal også bestille alle forsterkerne jeg trenger til anlegget etterhvert.. må bare få inn litt mer penger på konto først ;) Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet November 22, 2007 Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 knall det :) er det sånn cd-cardic instrumentholdere du har støpt fast i a-stolpen? Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet November 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 22, 2007 holderne kjøpte jeg på biltema. Kappa de ut av plata de satt på og forma de så de passa ganske bra på a-stolpa også støpte jeg de inn. Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ReidarP Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 noe som skjer på bilen for tiden da? :) Siter [x]91' Opel Vectra 4x4 [x]87' Opel Kadett Gsi [x]90' Opel Vectra [x]89' Opel Vectra 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Desember 10, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2007 Kan du ikke spørre hva din far synes om den grønne neon lyset. han kommer sikkert og legge et par runder over det med god omegan sin... ellers ser det bra ut :) Kommer til og bli bra med lakk, kan man spørre hvor mye lakkeringa koster? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Desember 16, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 skal hente bilen denne uka her tenker jeg... må betale 15 000 for lakk.. det er inkludert masse sparkling på karosseri, han har måttet grunna opp igjen bilen 5 ganger på grunn av at den gamle lakken var noe skikkelig dritt, pluss at han har sprøyta hele bilen med plastsparkel for så å pusse ned så resultatet skal bli så bra som mulig og at lakken holder mye lenger. det er ikke mange som gjør dette lenger men det gjør utrolig mye på resultatet! Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Desember 16, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 16, 2007 Blir spennende å se bilen ferdi lakkert :win Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Desember 17, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 17, 2007 Da kommer den siste updaten før jeg henter bilen :) har blitt delvis ferdig med midtkonsoll. Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg