Opel-guy Skrevet Desember 22, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 22, 2007 takk =) ja skal begynne med å bygge stereo i bagasjen nå etter jeg har montert det meste :) Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StrexX Skrevet Desember 23, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 se her ja!! ble gromt detta.. leste gjennom tråden din for en god stund tilbake og da stod det mye igjen , men nå er det ikke sååå mye som står igjen.. :D keep up the good work sier jeg bare! blitt drit bra! Siter 1988 - Bmw 325ix touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Desember 23, 2007 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2007 tusen takk :D moro å høre"! har akkuratt vært ute og fått testet den ene forsterkeren min for første gang på hattehøyttalerne og ble skikkelig fin og bra lyd. fett lys på forsterkeren var det også ;) Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Toroen Skrevet Desember 26, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 26, 2007 blir bra dette her! Siter Volvo 244 78mod.. B21et Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedyracing Skrevet Desember 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2007 det er så gøy og se på detta prosjekte blir helt gira på og pusse ned min egen bil og totalt ta av med sparkel og glass fiber he he.... bilen ble peeeeeeeeen og det pleier jeg ikke si om opel :P er vell ikke mye som står igjen på bilen nå bare sette sammen litt deler osv. Siter Bmw 318D 2010 4D Bmw 520i 2000 Stv. (solgt) Bmw 320i 4D 96 m-tech (solgt)Bmw 318ic 03 (Solgt)Bmw 318 is 95 (solgtBmw 518 i 84 (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenni23 Skrevet Desember 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2007 Hei, drit lekker bil du hadde fått deg der;) Så de små neon lysa du hadde som du skulle montere ved beina? er det sånne man bruker der? ikke sånne harde litt lengre å tjukke rør. Jeg har det andre steder i bilen min det var vansklig å få lagt de store røra oppe ved beina. Hvor får man tak i de? trenger ikke svare siden dette er prosjektet ditt jeg spørr på...men som sagt lekker bil du har;) jeg har Opel kadett som jeg vil si er et par hakk under din:P Siter Opel Kadett Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Januar 1, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 1, 2008 takk for hyggelige kommentarer ;) slike litt kortere neon lys har jeg kjøpt på torshov bilrekvisita. Der har de hatt ganske greit utvalg! Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectraboy Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 begynner å bli en stund siden update nå. noe nytt som skjer på bilprosjektet?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Imponerende... Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Januar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 15, 2008 Detta ble en FIIIN førstebil:) Fått fiksa clutchen? kom med bilder når alt er montert sammen da:afro Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 har ikke fått skifta clutchen enda. skal ikke bruke bilen før til våren så da venter jeg med det til da. Og har fått igjen alle delene fra lakk utenom bakrutesenker, bakfanger og sideskjørt. Her kommer et bilde av fronten med alt montert utenom gitter i fanger! Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cerwin_ Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Ble rimelig strøken da;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
EVO IX Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Ser veldig bra ut! Nå kan du snart skifte ut avataren din! Siter Be nice. I'm blond Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Hvor mye har alt dette kostet?:hide Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Januar 16, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 takk :D ja får skifte avataren så fort jeg har fått montert resten og tatt noen skikkelige bilder :) Kostnadene ja, blir nesten litt lei meg av å tenke på det. Begynner å nærme seg rundt 75 000,- nå. og fortsatt har jeg igjen en del jeg må kjøpe! Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg