Mikky Skrevet Januar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 16, 2008 Første jeg tenkte når jeg så lyktene: BMW ! Hehe. Bilen blir utrolig pen, good work :D Siter - Mazda 323F '96 JDM - Mercedes 250CE '71 - Zuki trailbil '86 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Supraguy- Skrevet Januar 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 17, 2008 Ble veldig tøff nå ja! :) Grattis. Svart gitter håper jeg? Siter - Kadett C 20set 79' - Mercedes E300 86' Selges i deler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 For guds skyld, bruk svart gitter! Sølvgitter er sååååå 1999 :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ghost. Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Pent =) Siter .:Let no man who is not a VAG owner judge the elements of my ride:. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaSSeR Skrevet Januar 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 18, 2008 Det ble meget pent =) Men som nevnt, bruk svart gitter ;) Siter [o]'90 Opel Omega 2.0i [o]'90 Opel Omega 3000 24v [o]'96 Opel Vectra 1.7TD [x]'78 Opel Ascona B 2.2i (2-Dørs) [x]'89 Opel Omega 2.0 16v Turbo "Lille Krokan" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tidligere bruker Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 sort netting! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carleet Skrevet Januar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Januar 22, 2008 takk :D ja får skifte avataren så fort jeg har fått montert resten og tatt noen skikkelige bilder :) Kostnadene ja, blir nesten litt lei meg av å tenke på det. Begynner å nærme seg rundt 75 000,- nå. og fortsatt har jeg igjen en del jeg må kjøpe! Jeg har erfart en ting med et prosjekt jeg har satt opp et regnestykke på forhånd: Det blir altid dobbelt så dyrt..:/ hehe Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Februar 3, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 3, 2008 Så klart jeg skal ha svart gitter folkens ;) Og ja er skummelt hvor mye det koster i lengden.. liten update igjen.. skjer ikke så mye spennende for tiden fordi jeg for det meste driver å pusser her og der på bilen.. men har da gjort litt småtteri ellers. har slipet ned sideblinkerne og sota de maks.. og ja det lyser gjennom de fortsatt :P litt ihvertfall.. hehe Har og fått fjerna det chroma som var på baklyktene.. bare brukte svart teip og her ser dere forskjellen.. Også er midtkonsollen ferdig montert med lys og alt :) Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Turbo Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Blir bra dette..:) Stå på! Siter - 92' BMW E34 520i M50 24V - Er bedre å komme 10 minutter for seint, enn mange år for tidlig... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Februar 4, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 Midtkonsollen ble drit kul:D Du har en stå på vilje som er drit bra og får ting gjort:D:pray minsunner deg det ass:P Å du har god stil og liker at ting blir gjort sikkelig:) mange som driter i vedlikehold på den første bilen sin liksom og kjører til den raser:P du fikser opp alt og tar vare på bilen:) Jeg syns dette er en av norges fineste vectraer:) Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Februar 4, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 4, 2008 tusen takk =) liker også det jeg har fått gjort til nå! men bagasjerommet håper jeg skal overgå resten ettersom jeg har fått en del øvelse med glassfiber og slikt nå :) Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Februar 13, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 13, 2008 Da har jeg fått kjøpt meg H7 pærer så nå funker lyktene som de skal :) har tatt noen dårlige mobilbilder i mørket. ser ganske så rått ut etter min mening :D også har jeg satt på klistremerker på hver side ved dekselet rundt den bakerste lille ruta.. Parklys. Nærlys. Fullys. Klistremerket. Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Februar 14, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 nå mangler du bare nye stoler da... Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Februar 14, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2008 ja gjør vel det. men synes 2000 setene er skikkelig gode å sitte i og ikke ser så altfor fæle ut så får se senere om det blir nye stoler :) Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Februar 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 her kommer et klipp fra da jeg testa 20" subwooferen til muttern i bilen. fikk ikke spilt noe høyt fordi forsterkeren bare slo seg av da den ikke fikk nok strøm.... YouTube - 20" subwoofer, Magnat. testing in my car on low volume Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg