Ole-mann Skrevet Februar 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 15, 2008 HEHE heftig sub:yodude: Pen bil du har, er egentlig ikke no glad i opel, men denne var pen... stå på.. Siter Toyota RAV4 2.0 automat Skoda Octavia 1.9 tdi automat (solgt) Skoda Octavia 1.8 Turbo (solgt) Sjekk ut mini SUV`n vår :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 men det er det at morra di har en 20" sub da.. Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
desibel Skrevet Februar 16, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 16, 2008 hehe ja det at hun har en 20" sub er litt kult da, å i tillegg kjører en eclipse, må bare si at der fikk bra til med det den der glassfiberen. likte ressultatet på a-stolpe spesielt:) står på. Siter volvo v40 T4 2000 x opel astra 1,6 8v 1992, x toyota carina II 1,8 GLI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Februar 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 17, 2008 takk takk :) ja muttern er nesten litt flau over å kjøre med den bassern der i bagasjen.. er bare plass til en handlepose på hver side av den i bagasjen.. hehe. er litt tøft synes nå jeg da at ei kjerring på snart 50 kommer med sportsbil fullt av anlegg ;P hehe Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Februar 20, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2008 her kommer noen nye bilder av bil og hvordan høyttaleren i midtkonsollen ble seendes ut montert i bilen.. :) JEG ELSKER FELGENE MINE :D Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FX2000 Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 du bør abuslutt kvitte deg med alt som er grått i interiøret og bytte med svart.. så hadde bilen hvert komplett :) Siter HILSEN MEG Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gulbrandsen Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 skinn interiør hadde gjort seg Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kermitt Skrevet Februar 21, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2008 og det brekke ditt så shabby ut :P gi det ett strøk lakk! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AndersG Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 Et diskrét klistremerke i hjørnet av ruta hadde sett tusen ganger bedre ut enn det du har der nå. ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvothomas Skrevet Februar 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 fin bil stå på.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Februar 22, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 22, 2008 ja skal nok skaffe meg noen skikkelig stoler etterhvert.. men det får bli da resten er ferdig.. og brekket blir jo borte når jeg får på plass brekket så det gidder jeg ikke å bry meg noe særlig om ;P Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 23, 2008 Rapporter Share Skrevet Februar 23, 2008 er et komplet svart skinn inntriør tils salgs på omc for en biligt penge, bare et tips! Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Februar 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 27, 2008 ja har lagt merke til det men skal ha noen mer sportslige stoler om jeg skal bytte. Men har kjøpt meg dvd-spiller med skjerm og prøvemontert den i bilen. Var skikkelig bra kvalitet. hvor jeg skal montere skjermen må jeg tenke litt på videre.. Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alex_89_p Skrevet Mars 10, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 10, 2008 Dette ser virkelig bra ut! Blir bedre og bedre for hver gang. Men har det skjedd noe i det siste eller? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Mars 24, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 Har ikke skjedd så mye for tida. Driver å bygger om fangerne til en kompis. Men har fått igjen alt av styling utenom bakrutesenkern og den nye ruta mi som står i verkstedet nå. Måtte så klart prøvemontere alt med en gang og jeg er STRÅLENDE fornøyd! Og nå er jeg mer skeptisk til å ha svart bakplate for synes det ser veldig bra ut, uten. Kom med kommentarer da :D ligger også en link til slutt med film av da jeg startet opp bilen i dag :) ny 12" sub. og her ble dvd'n montert for at både sjåfør og passasjer kan se like godt. Bakfangern. Her sees lakken i ordentlig sollys. sideskjørt på HVA SYNES DERE? :D Filmklipp. Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg