Opel-guy Skrevet Juni 27, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 27, 2008 vectraboy: takk skal du ha:) har blitt en god del timer ja.. Det som jeg hvertfall skal gjøre etterhvert er å bygge ferdig bagasjen med subkasse og forsterkere+++, så blir det bøttestoler, Og sikkert noe mer utskifting av interiør. Da det er ferdig og om jeg fortsatt ikke selger den skal jeg muligens importere en 4x4 turbo og bygge over dette på bilen ;) vi får se... Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Juni 30, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2008 Skjer da litt her og så bare slenger ut noen bilder... Skal på norges største opel-treff til helga så prøver å gjøre den delvis klar til det.. Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
spero Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Sorry har vært litt treg i det siste.. bilen er ikke lakkert enda men var oppe med stylinga på søndag og da hadde han fått grunna bilen men så klart hadde grunninga reagert med den grunninga jeg hadde hatt over der jeg har sparkla så han måtte pusse ned igjen og slikt. er forhåpentligvis ikke så lenge til jeg får den igjen.. Har også bestilt frontlykter og baklykter fra tyskland så de kommer vel etterhvert, men kan da komme med noen bilder imens hvertfall.. Glassfiberstøping Sparkling, skal bli helt cleant. ikke slik ru overflate som det er originalt. Handla mer neon Ferdig lakkert, ble bra resultat.. Digger prosjektet ditt! Respekt for det altså!! men hvilke lakk er d du har brukt ? er det på box? :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
grandisjohn Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 Blir nok en "tøff" ungdomsbil dette, og respekt skal du ha for pågangsmot. men chip, eksos og filter, hjelper hvis du er heldig kansje 10-15 hk på en slik motor. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvoemil Skrevet August 10, 2008 Rapporter Share Skrevet August 10, 2008 kul bil du har fått deg ja...vectran min hadde rust på de samme plassene bare 2 ganger mer hehe men lykke til videre med bilen den blir drit bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet September 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 Da er vectran parkert for vintern.. litt trist i grunn.. fikk kjørt den altfor lite i år :( men får håpe det blir bedre til neste år! Tok en hel del bilder av den i dag før den ble parkert! Ikke nyvasket men.. Hvis dere ser på nederste bilde skjønner dere hvorfor jeg har hatt problemer med å komme meg på treff i år.. Oljelekkasje? Hvor? :| Ikke vanskelig å skjønne at jeg lot være å dra på gatebil rudskogen da motoren spytter olje som dette! Hadde til og med en jeg kjenner som jobber på opel til å prøve å fikse det men det virka nesten umulig.. Så motoren skal ut! Ble et par spor også da jeg dro den litt på giret :) artig. planer i vinter, tviler jeg rekker alt men..... Ny motor. JA DET BLIR TURBO FOLKENS :D satser på 300hk men dette vil ta sin tid. koster penger! 4 bøttestoler bygge om interiøret alvorlig i glassfiber og diverse Gjøre motorommet enda bedre enn det er nå og mye annet sikkert :) Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NilsenRacing Skrevet September 15, 2008 Rapporter Share Skrevet September 15, 2008 utrolig gjennomført bygg skal ver fornøyd me den der Siter BMW Asyl-Edition med turban og interkurder, Alifelger,serberstyring, sotete hinduer,allahram og helt nytt muslimanlegg.. selges til høystbedende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Opel-guy Skrevet Desember 15, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 Da har jeg fått tid til å legge ut alt jeg har gjort til nå! Bilen blir totalt ombygget innvendig, blir mye gromt. Kommer til å bli litt mer showbil ut av denne nå:) skriver ikke noe om planene jeg har fremover da jeg må se ann sånne ting ettersom tiden går slenger ut bilder og skriver litt kort om hva det er/planen... Demonteringa startet, fjernet asfaltmatter og alt tullball med ledninger. RUST :O huff tok det skikkelig fra undersiden også. Driver på å bygger om på batterifestet. skal stå som vist på neste bilde. Cleaning av front"bjelke" sveiste igjen hull. Ut med dashen Ødelegge? Cleaning av støtdempertårn. ALT skal bli så cleant og pent som mulig :) Så langt har jeg kommet med der batteriet skal stå. Rustbehandling av gulvet. Dette er det jeg har gjort til nå, men prosjektet står litt stille for tiden på grunn av at jeg har kjøpt meg ny prosjekt/bruksbil. Så driver å fikser litt på den til jeg får skilter på den.. her er et par bilder. Siter Opel Vectra A prosjekt : http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=154015 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DRFT-R Skrevet Desember 15, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2008 hehe med så mye stereo som du har trenger du turbo ja! Siter Ikke rart Internett går sakte, med så mange idioter pålogget samtidig! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truls160 Skrevet Desember 27, 2008 Rapporter Share Skrevet Desember 27, 2008 utrolog fin bil du har:) fått sett på oljelekkasjen? sjekket simmerringer på motoren osv? hva grunner du med før lakker egentlig?:) sinnsykt bra arbeid:)! fet bruksbil å;) specs på den?:) Siter 2000 Audi A4 1,6 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vectraboy Skrevet Februar 7, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 7, 2009 stille her inne for tiden :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sæther Racing Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Fin bruksbil du har fått deg! mv6? eller 2.5? Siter Opel Omega 3000 24v Irmscher 1990 Opel Omega Steinmetz 3.0 24v++ 1994 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
|Vectra| Skrevet Februar 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Februar 14, 2009 Fin bruksbil du har fått deg! mv6? eller 2.5? Det står jo MV6 i grillen da :iconsm Siter * 98 Opel Vectra B 1.8 16V CD * 93 Opel Vectra A 1.8i CD *SOLGT* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toresen Skrevet Mars 14, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2009 Bra bil :D Hvor mye tror du at du har brukt på denne bilen? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
toralf1369 Skrevet Mars 17, 2009 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2009 bra prosjekt, MEN hvorfor bruke så mye tid på en vectra a?? du skulle heller kjøpt deg en vectra 2000 med en gang, for skal du bygge om denne her til turbo må du jo sansynligvis bygge om hele bagage rummet ditt for å få plass til den delte bakstillingen. å du må legge opp alt til 4x4 for er ikke så enkelt å få en vectra a godkjent med turbo uten 4x4. (eller tar jeg feil?) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg