Gå til innhold

240 Classic 1992 modell

Ranger emnet

ZnAkE

Anbefalte innlegg

Da jeg endelig hadde fått rydda rundt huset og blitt kvitt GLT'en og 745'en synes jeg det var noe som manglet, så da jeg kom over en 1992 Classic til 5000 kroner så var det ikke så vanskelig å handle.

Bilen har stått i 2 år pga. gåen LMM. Jeg lada opp batteriet, starta og kjørten den hjem. støvsugde den, og kjørte på EU kontroll med den.

fikk den tilbake med følgende mangler:

2 ABS-Varsellampe indikerer feil ved systemet

2 Baklys defekter begge bak høyre

2 Stopplys defekter høyre bak

1 Skiltlys mangler venstre bak

1 Ryggelys defekt

2 Stor slakk i foringer bak - oppe - begge bak

2 Hastighetsmåler virker ikke

Speedo kabelen var koblet ifra på akslingen.

Mangler pære sokkler til baklykten høyre bak

ABS lampen sluttet å lyse når speedo kabelen kom på plass igjen.

batteriet holder ikke på strømmen så det skal skiftes.

ikke mye som skal til for å få godkjent bil med andre ord.

Bilder kommer iløpet av helgen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var det en av de sin sto på Hydroen (?) der med rundkjøringen i Osøyro tidligere denne uken? Var en med Eiker uten skilt og en med skilt og soltak..

Bil: 07 Volvo V70

Tidligere biler: 97 740, 97 Subaru Justy 4x4,97 Fiat Brava, '86 240 GL (LPG), '91 Volvo 940 GL (LPG), '92 Volvo 945 Turbo, '86 Volvo 240 GLE, '85 Opel Rekord 2.0S, '90 Ford Scorpio 2.0i GL

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bilen er gått 255 000 og ny lmm hadde jeg etter 745'en men ellers takk.

det er jo litt småplukk med den da. men ikke mere enn at det er overkommelig.

drenerings kanalene i takluken er tette så det skvulper litt oppi der, men taktrekket er ikke vått. noe klarlakk som er begynt å slippe taket, vingen må lakkes på nytt igjen. de har slipt ned kanten rundt ene hjulbuen men ikke fullført, så den er ganske stygg, men ingen gravrust. B230Fx motor m/ 531 topp.

el vindu foran, el speil, fulgte med cd spiller og alle kabler til forsterker er lagt opp.

dukker sikkert opp noe mere men foreløbig er jeg godt fornøyd med bilen.

er jo ikke hver dag en snubler over noe slikt til den prisen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider