sandersen Skrevet Oktober 27, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 27, 2007 Share is care :D hva skjer da. Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Får vel legge innpå litt her jeg også I tillegg ligger det mye gammel Hagmans,Autoglym ol og slenger. Har også bestilt Meguiars #82 Mirror Glaze Swirl Free Polish 16 oz. Poorboys Super Slick & Wax Car G-2000 Meguiars Professional Detailing Clay COBRA-1624WW 16x24 Cobra Guzzler Waffle Weave Towel GG-1010B The Grit Guard Insert Blue COBRA-2200 **Cobra Deluxe Combo Pack Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Fikke en fin pakke på ca 30kg fra Autogeek i går:) bilder kommer;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjorke Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 sweet samling arevb:) hvor fikk du tak i de meguiars bagene? sparkleauto? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arevb Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Fikk de av selgeren til panvulk Siter Meguiars :) En bil og du er hekta Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 da har jeg fått tatt bilde av noe av det jeg fikk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ChristR Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Friggin' sweet Dennis! :D Siter 1997 Audi A3 VolksWagen Audi Club Norwegen - Østfold Lokallag. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sandersen Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 nam nam nam.. kanke se i denne tråden på en stund tror jeg :D får bare lyst til og handle selv, og det har jeg absolutt ikke råd til på en stund :( voldsomt med pinnacle du har gåt titl innkjøp av da dennis ? :) Siter MTech2Sterlingsilber Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 nam nam nam.. kanke se i denne tråden på en stund tror jeg :D får bare lyst til og handle selv, og det har jeg absolutt ikke råd til på en stund :( voldsomt med pinnacle du har gåt titl innkjøp av da dennis ? :) Har blitt hekta på pinnacle:P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
truhaa Skrevet Oktober 31, 2007 Rapporter Share Skrevet Oktober 31, 2007 Grei pakke å starte med det der Dennis... Godt du ikke bor så langt unna, he he, kanske jeg tar en "trick or treat" hos deg, plutselig står jeg der med GritGuarden og megs caps... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tandis1 Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Sweet! det der er mye morro:D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solberg- Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Satan Dennis! Der var det mye gromt! :) Men 30 kg???! snakker vi dyr frakt? Siter -85 Audi 90 2,2E 10v x91 Mazda 323 1,6 LX - Solgt til narkomane Vorsprung durch technik... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colli Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Jeg får nesten samme følelse som på nyttårsaften før. Da jeg hadde handlet fyrverkeri noen dager før, og satt og siklet på det. Dennis, du er gal mann! :) Siter Ønsker å kjøpe alu bakaksel til 240. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Satan Dennis! Der var det mye gromt! :)Men 30 kg???! snakker vi dyr frakt? Sto at pakken tilsamemn veide 59lbs som er nesten 27kg. Frakten kom på ca 1000kr med Fedex levert på døra:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dennis87 Skrevet November 1, 2007 Rapporter Share Skrevet November 1, 2007 Grei pakke å starte med det der Dennis... Godt du ikke bor så langt unna, he he, kanske jeg tar en "trick or treat" hos deg, plutselig står jeg der med GritGuarden og megs caps... Satt og venta hele kvelden på deg i går men du kom jo aldri? du skulle få en svamp og noe turtle wax greier av meg:Devil: hehe:crazysant: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg