tplassen Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 hehe, sier noe der...men husk at til flere biler vi presser på dem til å designe, jo flere biler kan vi få tak i..bare å kjøre på med så mange biler en kan få fram i hjernebarken..det er veldig viktig, siden det er forbrukerene som er inntekten for produsentene. BMW E30 M3 har jeg maset skikkelig om, både den standard utgaven, EVO utgaven, Rallyutgaven og DTM utgaven...om den var med i DTM da..men det er jeg noenlunde sikker på...jeg maset nå likevel jeg da..:D jeg har også maset litt for dere mersche freaks... Jeg har tryglet om 190E 2.5 16v kjærra.. og EVO utgaven. og til Opel folk.. Opel Lotus Omega er sikret, den kommer!!!! men jeg har også maset på at de skal lage til Opel Omega Evo utgaven også.. Så vi får bare krysse fingrene og håpe at de hører på oss...vi må nesten bare forvente oss at det er amerikanere som vil ha den og den bilen, canadafolk vil ha den og den 4x4 bilen, islenderne vil vel ha artic trucks tenker jeg...Asia folkene vil vel ha Tuk-Tuk for de som vet hva det er..hehe..pluss alle de andre gamlerustholkene som blir brukt som DB (destruction derby) og drifting...den gode gamle Corollaen har jeg maset litt på i allefall..den er jo unik, men den er faktisk nå sikret med i spillet.. :) Så nå har jeg 4 biler som jeg uansett skal ha: nr 1: SAAB 9-3 Aero 2002 nr 2: VW Golf GTi 16v mk2 1992 nr 3: Opel Lotus Omega 1989 nr 4: Toyota Corolla - 1982/1984 jeg er egentlig ikke så interessert i å kjøre de superbilene, det blir liksom så det samme om og om igjen, mye gøyere å kjøre en bil som mannen i gata har liksom:) Hvilke biler har dere tenkt på å starte med?? Husk at du starter med 11.000CR Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
A.H Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Jah, er økonmien det kommer ann på så vel skal prøve å få taki X360 og Forza 2 så fort jeg har tatt en tur i Mini-Banken ;) Siter Anders Haugen Club Honda Norge http://www.club-honda.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tplassen Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 kompis..feriepengene kommer jo denne måneden, pluss at du får skattepenger denne måneden dersom du fikk igjen noe:) jeg skal i allefall få tak i spillet...får utbetalt nesten 75000kr nå i juni + nesten 19.000kr i sykepenger siden jeg er så uheldig og er sykemeldt..gir meg bare ekstra tid til å spille å få opp ferdighetene i Forza2 det:) så om du hadde vært en god kjenning av meg og ikke hadde hatt råd, så skulle du fått lånt penger av meg på flekken i allefall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 93dude: Du må være så snill å spørre om Kadett b og c.. Hvor fett hadde det ikke vært å starta med en Kadett b eller c, satt på 1600 understell og fått i calibra turbo motor:D ohh.. hadde vært gromt.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Dette designet må jeg bare legge ut, selv om det ikke har noe med det vi snakker om nå, haha! 93dude, Lotus Omega er allerede i spillet :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Spiritus Sancti Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 kan noen legge til meg som venn eller noe?:D Tror jeg kaller meg for Manvik.. Hehe Siter -1987 Bmw e30 "m3", prosjekt -1987 Bmw e30 2 dørs banebil prosjekt -1997 Toyota HiAce 2,4D Turbo arbeidshest x1993 Bmw e36 318i, widebody prosjekt x1991 Bmw e36 316 vinterbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 kan noen legge til meg som venn eller noe?:D Tror jeg kaller meg for Manvik.. Hehe Du kan legge meg til...QuattroRS...bare å legge meg til dere andre også:D Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HusebyRS Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 jeg fikk aldri prøvd Forza 1 jeg..det var sikkert til den første xboxen? da var jeg nemlig så dum at jeg var frelst i fuckstation.. Ja, det var til den første xboxen ja, men det funker bra på xbox 360 også hvis ønskelig...men tenker meg at du ikke trenger det, nå som 2ern er rundt hjørnet:D Siter -99 Audi A4 1,8 TS Quattro -92 Audi 80 2,3E quattro -94 Audi 80 ABT Sedan Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Nå er auksjonshuset live! Bare å kikke selv om man ikke har spillet. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 lol dodge Charger med største kompressoren = 741hk Tihi, General Lee driftebil anyone :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
abcandreas Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Fyyy Såå Rått!!!! Siter Forsjellen på barn og voksen er bare prisen på leketøya! :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Jeg fant en RS4 med over 800 hk :D Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Må ha kjørt ivrig mye på disse få dagene han med RS4`n, den har jo 53 000 på telleren alt :D Sikkert miles i tillegg. Komm ikke spillet nettopp ut i USA? Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Kan jo ha vært eid av en japse. Da har han hatt en uke å kjøre alt. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pellick Skrevet Mai 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Mai 30, 2007 Ivrig har han vært likevel. Tror ingen av GT4-bilene mine har gått en fjerdedel så mye :D Bare åtte dager igjen nå :) Siter Ikke kjøp BMW. De mangler blinklys og er tydeligvis umulige å parkere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg