Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet

rayb

Anbefalte innlegg

hehe, sier noe der...men husk at til flere biler vi presser på dem til å designe, jo flere biler kan vi få tak i..bare å kjøre på med så mange biler en kan få fram i hjernebarken..det er veldig viktig, siden det er forbrukerene som er inntekten for produsentene.

BMW E30 M3 har jeg maset skikkelig om, både den standard utgaven, EVO utgaven, Rallyutgaven og DTM utgaven...om den var med i DTM da..men det er jeg noenlunde sikker på...jeg maset nå likevel jeg da..:D

jeg har også maset litt for dere mersche freaks...

Jeg har tryglet om 190E 2.5 16v kjærra.. og EVO utgaven.

og til Opel folk..

Opel Lotus Omega er sikret, den kommer!!!!

men jeg har også maset på at de skal lage til Opel Omega Evo utgaven også..

Så vi får bare krysse fingrene og håpe at de hører på oss...vi må nesten bare forvente oss at det er amerikanere som vil ha den og den bilen, canadafolk vil ha den og den 4x4 bilen, islenderne vil vel ha artic trucks tenker jeg...Asia folkene vil vel ha Tuk-Tuk for de som vet hva det er..hehe..pluss alle de andre gamlerustholkene som blir brukt som DB (destruction derby) og drifting...den gode gamle Corollaen har jeg maset litt på i allefall..den er jo unik, men den er faktisk nå sikret med i spillet.. :)

Så nå har jeg 4 biler som jeg uansett skal ha:

nr 1: SAAB 9-3 Aero 2002

nr 2: VW Golf GTi 16v mk2 1992

nr 3: Opel Lotus Omega 1989

nr 4: Toyota Corolla - 1982/1984

jeg er egentlig ikke så interessert i å kjøre de superbilene, det blir liksom så det samme om og om igjen, mye gøyere å kjøre en bil som mannen i gata har liksom:)

Hvilke biler har dere tenkt på å starte med??

Husk at du starter med 11.000CR

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

kompis..feriepengene kommer jo denne måneden, pluss at du får skattepenger denne måneden dersom du fikk igjen noe:)

jeg skal i allefall få tak i spillet...får utbetalt nesten 75000kr nå i juni + nesten 19.000kr i sykepenger siden jeg er så uheldig og er sykemeldt..gir meg bare ekstra tid til å spille å få opp ferdighetene i Forza2 det:)

så om du hadde vært en god kjenning av meg og ikke hadde hatt råd, så skulle du fått lånt penger av meg på flekken i allefall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg fikk aldri prøvd Forza 1 jeg..det var sikkert til den første xboxen? da var jeg nemlig så dum at jeg var frelst i fuckstation..

Ja, det var til den første xboxen ja, men det funker bra på xbox 360 også hvis ønskelig...men tenker meg at du ikke trenger det, nå som 2ern er rundt hjørnet:D

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider