Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet

rayb

Anbefalte innlegg

Dette designet må jeg bare legge ut, selv om det ikke har noe med det vi snakker om nå, haha!

93dude, Lotus Omega er allerede i spillet :D

1377.jpg

fett med at en kan designe bilen sin akkurat slik en vil ha den.. Ja, Lotus Omegaen er med, den har jeg maset om veeeeldig lenge, det er en bil som er såpass sjelden og unik at den måtte bli med i spillet. Og takk å pris så designet de den og satte den opp på lista som Lotus Charlton (Opel Lotus Omega)

men nå må jeg reise på sykehuset jeg folkens..vi snakkes mer senere!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Slettes ikke værst disse anmeldelsene her...

OXM Italy (XMU): 9.3

Eurogamer.de (German Edition): 9/10

Weekly Famitsu: 9/9/9/9 = 36/40

XboxDynasty.de: 9.5

360-gamer : 9/10

TeamXbox: 9.3

OXM Germany: 90%

Looki.de: 91%

Gamezone.de: 9,3

Famitsu 360: 9/8/9/8 = 34/40

Xbox-Newz.de: 91%

GameSpot: 9.2

IGN: 8.9

1UP.com: 8.5

Yahoo! Games: 4.5/5

Playscope: 8/10

Spieletester: 90%

XboxFront: 92%

360-live magazine: 8,8/10

GameMedia.de: 9/10

OXM Brazil: 9,5

På Forza-forumet er det en bildekonkuranse om hvem som kan ta det beste bildet med Photomode på forza..her fant jeg det jeg synes var penest...

forza2handler1ashxmg8.jpg

-99 Audi A4 1,8 TS Quattro

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du har bredbånd, og du ikke logger deg på nettet. Altså om du bare skrur på pcn og går rett på internett blir det det samme med Xboxen.

Finne downloadable biler pleier å være en funksjon når man er inne i spillet, ellers er det enkelt å finne nedlastbart materiale uten å være inne i spillet også. Bare å gå inn på marketplace via Xboxen og søke på Forza Motorsport 2

Kjøpe biler av andre er en egen auksjonfunksjon inne i spillet, enkelt å navigere!

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var innom spaceworld idag, og da fikk jeg med meg et kort hvor det står en kode jeg kan bruke på marketplace, da får jeg Forza 350Z'n gratis:P

gjorde det samme jeg og...forhåndsbestilte på spaceworld, så fikk jeg et kort med en kode på jeg også..men jeg tror ikke jeg kommer til å bruke bilen så mye..liker best å kjøre biler JEG har laget:D

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk spillet i posten i dag, bestilte på platekompaniet for litt under en uke siden. Kan bare si at det var verdt pengene! Har ikke rukket å komme så langt ennå, men er snart ferdig med første "nivå" (Oppvarming, begynner etc.).

Har tuklet litt med styling jeg også, og tok dette bildet i farten:

bfca4dca-ebac-4955-84cb-325cc8e74a3.jpg

Bilen er forøvrig ganske så greit trimma. er vel en C522 hvis jeg ikke husker helt feil. Neste steg på programmet med den blir å sette inn en 911 motor :D

- 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

uff, din heldigris..

Jeg som hadde tenkt til å bestille fra platekompaniet, men ombestemte meg fordi forrige gang jeg bestilte derifra tok det 2månder til spillet (Driver: parrallell lines) kom på døra...

men, men..nå har jeg forhåndtbestilt så jeg har beskyttet meg mot at det blir tomt og at jeg må vente enda lenger...

8 juni...det er da det skjer, sitter å lurer på om jeg skal vente med å kjøpe xbox live abonoment til etter sommerferien, siden jeg som regel ikke er inne og spiller da, og det blir en del bortkastede månder...

(foresten, bildet ditt funket ikke...har hørt noen rykter om at man må lagre bildet på dataen sin, for så å laste det opp på sider som photobucket.com...)

-92 Audi 80 2,3E quattro

-94 Audi 80 ABT Sedan

Lenke til kommentar
Del på andre sider