Hoccy Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Jeg har mest forventninger til banene, egentlig. Alltid spennende med nye områder. Noen som kan si noe om hvor mye det vil koste for de pakkene? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Du kan også bare bruke Visa kort rett på xbox 360en. og vips har du gold. Er som regel billigere der også enn å fysiskt ta det via en butikk. Jeg så 3 mnd gold for 150,- dyrer via spaceworld enn rett fra xbox live. Får det ikke til å funke.. Har visa electron vist det har noe å si Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Får det ikke til å funke.. Har visa electron vist det har noe å si Det har noe å si ja... For Visa Electron har ikke talla foran etc, er rett og slett ikke fullverdig visa.. Sjekk om du kan få låne noen sitt visa kort Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 Faen!Nå ble jaggu xboxen ødelagt!Blinker rødt rundt på knappen,har funnet ut at den må på service, blir spennende å se hvor lenge jeg må leve uten forza og xboxen da... :( Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 sikker på at den er ødelagt, fikk samme problem da den stod inne i TV benken.. den ble bare for varm! Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo_fever Skrevet Juni 28, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 28, 2007 godt jeg har kjøpt ny viffte for og bytte ut bake i min xbox når den kommer:)og nytt deksel med leds som skiffter farge. Vil stå i stil med forza2 og driffting da:) gler meg til dette. Men er det bare jeg som synnest att 2'rn virker treigere enn eneren?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Snitchie Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Ohh nye baner.. ja takk.. Jeg vil ha mountain passes.. Initial D tracks.. ftw!!! Uffattelig mange som kun drifter i spillet, og da er jo de geniale. Pluss GT5 som kommer, vil ha en egen option DRIFT. Skal de slå GT5 må de komme med litt mer for drifters. hehe. Men men , er jo lov å håpe. :D Siter Deviant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Hadde vært moro med noe annet enn baneløp ja, point-to-point er moro det og! Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Touge baner hadde vært sinnsykt! Tenk å frese rundt i en liten hachi langt oppe i fjellene! :D Nå fikk jeg store forhåpninger merker jeg. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Naits Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Forza Motorsport 2 - Mer enn et bilspill! Les hele vår anmeldelse av spillet! :) Siter ---- 2004 Seat Leon Top Sport 1.9TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 29, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 29, 2007 Jeg husker jeg og noen andre diskuterte hvorfor Silver medlemmer ikke kan browse auction house, jeg fant et svar fra Community Manageren til Turn 10, Che Chou: "Sorry poopdragon, we had to turn off auction house functionality for silver members because we need to be able to ban those who put up inappropriate auctions in the auction house. Anybody can create a silver account (and as many as they'd like) so banning silver accounts is useless. This way, only gold members can use auction house and when gold members get banned, they're banned for good. It's unfortunate that the actions of the extreme few have tainted the overall experience and ruined the privileges for many others. Apologies again. Also we do not appreciate you saying that we should lose our jobs or get bitten by a monkey. Show a little respect and grow up. " Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 har kjøpt 52" tv og xbox 360 premium selv, er det noe mer jeg trenger unntatt forza 2 for å få spilt onlne nå? Heheh. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 har kjøpt 52" tv og xbox 360 premium selv, er det noe mer jeg trenger unntatt forza 2 for å få spilt onlne nå? Heheh. Ja.. Nett :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Ja.. Nett :p 3mb adsl linje holder vel? Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Ja.. Nett :p og xbox live gold :thumb Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg