MeSs Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 og xbox live gold :thumb Følger ikke det med en mnd ellerno i premium pakka? Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 nei.. men mener det er / var en kampanje at vist du lagde en ny profil så fikk du gold i 1 mnd.. Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Følger ikke det med en mnd ellerno i premium pakka? Følger kun med Silver (følger med ALLE xboxer, gratis å opprette).. Gold koster 499kr i året edit: Ble litt annerledes enn jeg trodde... 1mnd gratis gold ved oppretting av silver jo Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 hmm.. mulig jeg spørr litt dumt nå.. hvordan oppretter jeg silver... usikker på om jeg har gjort det.. lasta ned demoen da, så mulig jeg har gjort det!? Men husker ikke passord osv../bruker navn.. noen måte å få det? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 hmm.. mulig jeg spørr litt dumt nå.. hvordan oppretter jeg silver... usikker på om jeg har gjort det.. lasta ned demoen da, så mulig jeg har gjort det!? Men husker ikke passord osv../bruker navn.. noen måte å få det? Siden du får lastet ned demoer så har du silver.. Gå inn i den menyen lengst til høyre.. Er om brukerkonto der mener jeg å huske... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DevilsTower Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Jeg husker jeg og noen andre diskuterte hvorfor Silver medlemmer ikke kan browse auction house, jeg fant et svar fra Community Manageren til Turn 10, Che Chou: "Sorry poopdragon, we had to turn off auction house functionality for silver members because we need to be able to ban those who put up inappropriate auctions in the auction house. Anybody can create a silver account (and as many as they'd like) so banning silver accounts is useless. This way, only gold members can use auction house and when gold members get banned, they're banned for good. It's unfortunate that the actions of the extreme few have tainted the overall experience and ruined the privileges for many others. Apologies again. Also we do not appreciate you saying that we should lose our jobs or get bitten by a monkey. Show a little respect and grow up. " :D:D:D Siter Mvh Espen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 hehe ja, det var et svar på et mindre høflig inlegg på forumet dems :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 momo, gidder du å "låne" meg en bil resten av helgen? En som er satt GODT opp for drifting, vil bare prøve oppsettet du kjører med for å sammenligne litt.. Om ønsket så kan jeg gifte min favorittbil først sånn at du vet at du får tilbake din etterpå.. mvh maronixz Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Kan jeg godt, Gamertagen var Maronixz ikke sant? Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Takker.. Selvom oppsettet passet utrolig dårlig til meg :).. Sendte deg en South Park Charger som takk.. Og sendte min "nyeste" drifter "Jaggen" for at du skal få testet litt hva jeg liker å leke med.. Vanskelig å kontrollere, men mye krefter :o Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 kult! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Du får kose deg med bilene, så når du føler at du har testet Jaguaren nok, så er det bare å sende den tilbake :).. Gjerne skrive hva du mener om den og. Ta din tid :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wheelsman Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Momo kan du sett opp en drifte bil til meg, kan kjøpe den av deg hvis det går........ Siter Forza motorsport 2 geek Gamertag: Wheelsman Fav bil: Nissan silvia s15 Det hjelper dårlig med en tiger på tanken når en har en sau bak rattet.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Den nye Chargeren hadde jeg ikke. Jau skal prøve jaggisen :) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Momo kan du sett opp en drifte bil til meg, kan kjøpe den av deg hvis det går........ Ja hvis ikke ligger det drifteoppsett her på forumet til så å si alle bila da :) Sånn at jeg slipper å bygge biler for alle andre :P De seriøse driftebila mine bruker jeg utrolig lang tid på, og jeg tester bilen på fler baner og bruker telemetry delen ganske mye og. Grunnoppsettet mitt er ganske likt det som er i tråden her. Nå driver jeg å tester klasse B RX7en min. Den har 350hk, noe som er helt perfekt. Veldig bra for nybegynnere, rett å slett vanskelig å snurre med. Er stort sett bare å holde gassen i bånn :D klasse B er egentlig den kuleste klassen å drifte i :D Også er det vel en 250 - 350 de alle fleste driftebiler har da :) sånn i virkeligheten vel å merke Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg