Wrasko Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Stor forskjell på diverse oppsett ja.. Driver med en banebil nå, har turbolagg herfra og månen (pga hk krav, og da var det stooor turbo som gjorde at jeg kom nærmest (ellers hadde jeg hatt ca 40kw mindre).. Men merker godt alle små instillinger.. Deilig.. Er en Integrale Evo. Mye instillinger som må til på dempere etc :) Godt tips til driftebiler, lag selv... Prøv å forandre 1 ting om gangen, gjerne kjøre bilen en del original først, så prøve seg sakte frem med oppgraderinger :) Merket GODT at bilen som passer momo IKKE passet meg i det hele tatt :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Nei ikke sant, jeg har lagd mine oppsett slik at jeg klarer og kjøre dem bra. folk har helt forskjellig kjørestil også. Jeg bruker mye lift off, feint og brekk. Andre liker å kline gassen i bånn å spinne overalt. Jeg bruker bilens vekt, og rotasjon en del istedet for ren kraft. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Selv så liker jeg å ha mye kraft, men bruker mye håndbrekk, faint og en del power-over.. Liker å ta svingen i en Stooor kontra :p Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Jeg bruker så og si aldri brekket. Er vel det man kaller "Powerslides" :D Feint er vel det jeg bruker mest, for å si det sånn. Du kan jo få prøve Porsca mi en runde Momo, hvis du vil ;) Mot at jeg får prøve en av bilene dine da, selvsagt. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bergan01 Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Adder dere meg? Er helt nybegynner, men fy faen så artig detta er.. Bergan01 Siter -Mazda MX-3 v6, 92 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 30, 2007 Rapporter Share Skrevet Juni 30, 2007 Gamertag = Hoccy (Bare så du kan legge meg til:D) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Mye penger å tjene på design jo :o Ble sjokkert i stad.. Solgte en Elan til 190' :S Bergan01, gratulerer med ny ride, vet jeg snakket e36, men fant ut at en s13 med litt mods passet bedre :).. Du kan sikkert ta ut litt mer effekt (ca 220kw nå), men er jo ca 910kg den veier :) Kos deg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Jepp, så på forumet til forza at en bil gikk for 4 milliarder. Denne gikk for 1.7 milliarder (nummerert limited edition) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Betale så mye for britisk skrot :S Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 hehe The good thing about TVR's in games is that - they don't break down on the first lap, like the real ones! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Er forresten utrolig glad i den nye "hire driver" funksjonen.. Jeg klarte aldri å lage en god drivatar i eneren pga min "noe" spesielle driftbaserte racingstil.. Og nå driver en klasse 1 driver med min 206 rc på endurance på Tsukuba for meg :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Jepp, så på forumet til forza at en bil gikk for 4 milliarder. Denne gikk for 1.7 milliarder (nummerert limited edition) fyyyyyy... må si at den dragen og hodeskallen var sykelig rått og littegranne bra tegna :P Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
2001e46coupe Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Er det noen grei måte å tjene fort på eller? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Er det noen grei måte å tjene fort på eller? Gå på enduranse, så leier du en sjåfør til å kjøre... så finner du på noe annet i mens =) Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet Juli 1, 2007 Rapporter Share Skrevet Juli 1, 2007 Kjøp en billig bil, mal to pupper på den, selg på auction house. kaCHING! Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg