turbo_fever Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 gjør den det enda*?? ikke skjedd med meg enda men. kan prøve ikvell Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hansien Skrevet August 26, 2007 Rapporter Share Skrevet August 26, 2007 vist det ikke har kommi oppdateringer i helga så gjør det nok det :( Siter '09 Ford Ranger '91 Mazda 323 GTX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 kom update lørdan lr søndan Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*TKV* Skrevet August 27, 2007 Rapporter Share Skrevet August 27, 2007 lørdan. Siter ''Det jeg vet om ungdommer er at de kjører sånne gamle vrak. Gjerne golf og volvo. Også har de musikken på full guffe.'' Min lillesøster på 7 år. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmeeh Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Ta en blotrimmet firhjulstrekker, og kjør i en bane som heter Tsuzuka circuit short eller noe sånnt. slå av antitraction eller hva det heter, det som retter opp bilen og det. Den banen er det så sykt digg å kjøre sladd i. :) Spesielt med skyline r32, håndbrekk, andregir og full gass. glir jo nesten bakover, men klarer og rette opp :D Siter - MB 200 w124 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Somme Skrevet August 31, 2007 Rapporter Share Skrevet August 31, 2007 Ta en blotrimmet firhjulstrekker, og kjør i en bane som heter Tsuzuka circuit short eller noe sånnt. slå av antitraction eller hva det heter, det som retter opp bilen og det. Den banen er det så sykt digg å kjøre sladd i. :) Spesielt med skyline r32, håndbrekk, andregir og full gass. glir jo nesten bakover, men klarer og rette opp :D 4wd er det mest pysite du kan drifte med på den banen. Lær deg å kjøre rwd heller MYE mer gøy+ en større utfordring ;) Siter 89 MB 190E x: Opel Astra. x: sierra x: 5x MB 190E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Leon Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Hvordan kobler man xbox 360 til trådløst nettverk? Må man endre på innstillingene på ruteren, eller er det "plug and play" såfremt man har det trådløse nettverkskortet til xboxen? Vurderer sterkt å skaffe meg xbox 360 pga Forza 2...! Men vil være sikker på at jeg kommer på nett uten for mye problemer (jeg bor i en leiet leilighet, og har derfor ikke direkte tilgang til ruteren). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 Hvordan kobler man xbox 360 til trådløst nettverk? Må man endre på innstillingene på ruteren, eller er det "plug and play" såfremt man har det trådløse nettverkskortet til xboxen? Vurderer sterkt å skaffe meg xbox 360 pga Forza 2...! Men vil være sikker på at jeg kommer på nett uten for mye problemer (jeg bor i en leiet leilighet, og har derfor ikke direkte tilgang til ruteren). Akkurat som å koble en vanlig pc til trådløs Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet September 4, 2007 Rapporter Share Skrevet September 4, 2007 mess07 her. Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmeeh Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 4wd er det mest pysite du kan drifte med på den banen. Lær deg å kjøre rwd heller MYE mer gøy+ en større utfordring ;) hehe, ja er drit enkelt :p Har prøvd en del rwd i det siste, kjører silvia s15. straks mye vanskeligere ja! men øving gjør mester :) Siter - MB 200 w124 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 øving gjør mester ja, begynner å mestre rwd rimelig greit nå :) noen med i kveld el? Leter desp etter no batteri her.. :S Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 Jeg er med! Må få trent litt.. jeg snurrer jo opptil fler ganger per runde jeg nå, mista touchen. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet September 12, 2007 Rapporter Share Skrevet September 12, 2007 hehe send meg invite når jeg logger på igjen :) må strippe noen fjernkontroller for batteri :P Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmeeh Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 har så jævla søppel nett her :S trådløst, men har uttak for kabel.. men får ikke til å koble til, skal snakke med hybelverten så jeg får koblet meg opp med live :) i mellomtiden får jeg øve som faen, begynner å få det litt til nå.. sitter dere inni bilen ja? ikke sånn at dere ser bak den? Siter - MB 200 w124 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 har så jævla søppel nett her :S trådløst, men har uttak for kabel.. men får ikke til å koble til, skal snakke med hybelverten så jeg får koblet meg opp med live :) i mellomtiden får jeg øve som faen, begynner å få det litt til nå.. sitter dere inni bilen ja? ikke sånn at dere ser bak den? Regner med at det er både og.. Men jeg liker selv best å se innefra, men savner speilet da, så må se med bumpercam.. Og du kan jo kjøpe x360 trådløse adapteren da. Virker greit den :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg