Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet

rayb

Anbefalte innlegg

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Ta en blotrimmet firhjulstrekker, og kjør i en bane som heter Tsuzuka circuit short eller noe sånnt. slå av antitraction eller hva det heter, det som retter opp bilen og det. Den banen er det så sykt digg å kjøre sladd i. :) Spesielt med skyline r32, håndbrekk, andregir og full gass. glir jo nesten bakover, men klarer og rette opp :D

- MB 200 w124 85 mod

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ta en blotrimmet firhjulstrekker, og kjør i en bane som heter Tsuzuka circuit short eller noe sånnt. slå av antitraction eller hva det heter, det som retter opp bilen og det. Den banen er det så sykt digg å kjøre sladd i. :) Spesielt med skyline r32, håndbrekk, andregir og full gass. glir jo nesten bakover, men klarer og rette opp :D

4wd er det mest pysite du kan drifte med på den banen. Lær deg å kjøre rwd heller MYE mer gøy+ en større utfordring ;)

89 MB 190E

x: Opel Astra.

x: sierra

x: 5x MB 190E

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kobler man xbox 360 til trådløst nettverk? Må man endre på innstillingene på ruteren, eller er det "plug and play" såfremt man har det trådløse nettverkskortet til xboxen?

Vurderer sterkt å skaffe meg xbox 360 pga Forza 2...! Men vil være sikker på at jeg kommer på nett uten for mye problemer (jeg bor i en leiet leilighet, og har derfor ikke direkte tilgang til ruteren).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan kobler man xbox 360 til trådløst nettverk? Må man endre på innstillingene på ruteren, eller er det "plug and play" såfremt man har det trådløse nettverkskortet til xboxen?

Vurderer sterkt å skaffe meg xbox 360 pga Forza 2...! Men vil være sikker på at jeg kommer på nett uten for mye problemer (jeg bor i en leiet leilighet, og har derfor ikke direkte tilgang til ruteren).

Akkurat som å koble en vanlig pc til trådløs

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
har så jævla søppel nett her :S trådløst, men har uttak for kabel.. men får ikke til å koble til, skal snakke med hybelverten så jeg får koblet meg opp med live :)

i mellomtiden får jeg øve som faen, begynner å få det litt til nå.. sitter dere inni bilen ja? ikke sånn at dere ser bak den?

Regner med at det er både og.. Men jeg liker selv best å se innefra, men savner speilet da, så må se med bumpercam..

Og du kan jo kjøpe x360 trådløse adapteren da. Virker greit den :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider