Timmeeh Skrevet September 13, 2007 Rapporter Share Skrevet September 13, 2007 ja mente bumbercam da, så du får turtelleren og det midt på. og speil ja. :) klarer det best da. men det er litt synd at man ikke kan replaye når man kjører "test drive", for jeg skulle gjerne sett hvordan svingene mine ble noen ganger. Siter - MB 200 w124 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xMariusx Skrevet September 14, 2007 Rapporter Share Skrevet September 14, 2007 Word,har fått et par perfekte runder som eg ville hatt ein replay av..Noken som er med å spiller today? Siter BMW E36 325 M-Tech Honda Civic Lsi -94 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmeeh Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 mitt ble sansynligvis ødelagt i går.. noen som snublet i ledningene, så cd'en løsnet av sporet inni cd rommen eller hva jeg skal si. ble ivertfall noen jævlige lyder, og når jeg tok ut cd'n var den oppripet som faen. :( :( :( finnes det ikke noe som fikser slikt? Er sjeldent jeg får startet forza nå! Fy faen så sinnt jeg ble Siter - MB 200 w124 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmeeh Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 er på en måte krise, for jeg aktiverte gull medlemskap med live i går!! :P skal ned på expert og snakke med dem, er 100% sikker på at jeg har sett noe som behandler overflaten på CD'er! Siter - MB 200 w124 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 er på en måte krise, for jeg aktiverte gull medlemskap med live i går!! :P skal ned på expert og snakke med dem, er 100% sikker på at jeg har sett noe som behandler overflaten på CD'er! EB games har utstyr til det ihvertfall.. Noen, spill Forza 2 nå, raus! Og legg meg til ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
saab9000 Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Noen som har testa Saab Viggen som er i spillet? Hva vil dere si om bilen? Har lyst til å kjøpe spillet. Men er det verdt det? Siter Kjinn å det drææg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 Noen som har testa Saab Viggen som er i spillet? Hva vil dere si om bilen? Har lyst til å kjøpe spillet. Men er det verdt det? Har en sånn en i grå, med rwd. Ecotec drivverk. Grei sak det. Men kan vel sikkert få dem til å bli gode til rundetider vel :) Spillet er verdt 1500kr pluss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 mitt ble sansynligvis ødelagt i går.. noen som snublet i ledningene, så cd'en løsnet av sporet inni cd rommen eller hva jeg skal si. ble ivertfall noen jævlige lyder, og når jeg tok ut cd'n var den oppripet som faen. :( :( :( finnes det ikke noe som fikser slikt? Er sjeldent jeg får startet forza nå! Fy faen så sinnt jeg ble Du kan få slipt opp cd plata, jeg gjorde det en gang. Men hvis sporene er FOR dype så går det ikke. Du kan jo se om du finner Forza 2 brukt på QXL eller lignende om du ikke vil gi full pris for en ny en. Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet September 15, 2007 Rapporter Share Skrevet September 15, 2007 gå ned på butikken der du kjøpte det å si at xboxn ripte den opp så skal du få en ny en, er kanjse lurt å ha med kviteringa, funka for meg uten da, men skal vel ha den med Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmeeh Skrevet September 17, 2007 Rapporter Share Skrevet September 17, 2007 kjøpte en sånn cd renser som jeg pakka inn i xboxen. funker noen ganger nå, men sliter litt med å starte det i blandt. men når den først har startet spillet går det helt fint. får nett om noen dager, add Timmeehs15 for noen runder med drifting. :D Siter - MB 200 w124 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Nå har det kommet ut ny DLC, med blant annet Lamborghini Miura (Orginal, Concept, og et concept til), et par Hoda civicer til (Den nye vil jeg tro) og et par Dodge Challeger'e. Les PitPass report her! Hva tror dere? Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Må prøve de nye bila! Kult at Miura er med... :w00t Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 22, 2007 Rapporter Share Skrevet September 22, 2007 Dette er de nye bilene: - 2006 Audi #8 Audi Sport Team Joest Audi R10 TDI - 1970 Dodge Challenger R/T Hemi - 2006 Dodge Challenger Concept - 2006 Honda Civic Si Coupe - 2007 Honda Civic Type-R - 1967 Lamborghini Miura P400 - 2006 Lamborghini Miura Concept - 2007 Porsche 911 GT3 RS - 2007 Saturn Sky Red Line - 2007 Seat Leon Cupra - 2007 Seat Leon Supercup Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momo Skrevet September 24, 2007 Rapporter Share Skrevet September 24, 2007 Den dere 2006 Audi #8 Audi Sport Team Joest Audi R10 TDI bilen bør prøves, den er rå å kjøre. Turbo Diesel purke med rødmerke på 5.000 og 3 bar i ladetrykk! Sterk som en okse, men litt vrien å komme i gang med :D (bare prøv) Har funnet ut hvordan man kjører fort med den da, vanligvis gir man jo full gass når svingen er ferdig, eller går sakte på gassen mens man er på vei ut av svingen.. Med R10'n så gir du full gass 1,5 sekund før svingen er ferdig, for det tar så lang tid å få turboen til å snurre i gang.. gasser du for sent mister du tid, gasser du litt for tidlig får du deg en tur i skauen.. Artig! :D Cluet er å få 3 bar akkurat helt på slutten av svingen.. Og treffer du helt perfekt har du den desidert kjappeste bilen i spillet? (bortsett fra på ovaler og sånne toppfartsbaner da) Siter - 85 Toyota Levin AE86 - F20C - 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Atlesen Skrevet September 27, 2007 Rapporter Share Skrevet September 27, 2007 Tenkte på å kjøpe meg xbox og forza i høstferien.. hvilke biler kan man starte med?? Er det drifte løp eller må man drifte selv?? Kommer ikke til å kjøpe Gold før etter jul,tror jeg... Og kan man dra kabel fra xboxen og til dataen eller må man ha til modemet? Noen som kan hjelpe meg?? Det var ingen på gatebil forumet så... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg