Supra 4-life Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Men uansett Forza er drit fett! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kenito_123 Skrevet Juni 22, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 22, 2008 Jeg har fått Xbox 360 pro med forza 2 :D. På coveret så står det bundle copy, hva er det? og den minste suzuka banen og 2 til fungerer ikke fordi når jeg har kjørt ferdig løp så kommer det "The disk is unreadble, please polish it with a soft cloth" har detta noe med bundle copy å gjøre? Takk for svar! Standard issue at xbox "spiser" forza 2 plater. Prøv evt å reklamere på det og få ny disc. Kjøpte selv xbox elite som skulle være bedre på nettopp dette med å ødelegge disc's. Har forza 2 og gta iv, spilt iet halvt år, fremdeles ingen error eller lagg/hang. Siter 00' Golf IV V6 4Motion 03' Honda Hornet 900 X 91' Ford Sierra Cosworth 4x4 X 91' Ford Sierra 2,9i GLS X 83' VW Polo 1,2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stealth Skrevet Juni 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 24, 2008 Fikk meg 360 og Forza 2 for ca. 2 måneder siden jeg også. Forza 2 er et fantastisk spill, ingen tvil om det! Vil noen, så kan de legge meg til (og evt. sende noen biler til meg :tannløs: ) Profilen min er KristianF88 tror jeg. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Timmeeh Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 xboxen min spiste mitt første forza 2. kjøpte nytt. fikk red ring of death og sendte den inn :P fikk da ny dvd spiller og hovedkort :P faen til tull Siter - MB 200 w124 85 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aleksander Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Er det mulig å få ut bildene sine på annet vis enn å laste opp via xbox-live? Ble litt for mange sider her til å lese gjennom.. Siter 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juni 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Juni 25, 2008 Niks, du må nok bruke live.. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sideways-racing Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 da har jeg bestillt xbox 360 med forza...kommer i posten i morgen :D noen som vil hjelpe meg med og komme igang med live så jeg får til og legge ut bilder??? send meg pm om det :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Jeg kan fint hjelpe med Forza, mer usikker på Live. Send meg en FR: Hoccy, så kanskje du kan selge en bil til meg ;) Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sideways-racing Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Jeg kan fint hjelpe med Forza, mer usikker på Live. Send meg en FR: Hoccy, så kanskje du kan selge en bil til meg ;) FR? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hoccy Skrevet Juli 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 18, 2008 Unnskyld: FR = Friend Request Når du har koblet deg opp mot Live så kan du legge til venner. Siter - 1989 Mitsubishi Galant 2.0 GLSi 4x4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet Juli 28, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2008 Noen som har lyst til å drifte i dag ? Er ny på forum men har spilt forza en del for å si det sånn ;P Add meg på live da :D Nighthawk12 (Kompis sin acount, låner :D) Har mic også ;) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjuking Skrevet Juli 29, 2008 Rapporter Share Skrevet Juli 29, 2008 sjekke etter servere som har 75 runder, no race cars, only RWD og baner det er vanlig å drifte på Siter 1994 VW Passat 1,8 1991 Seat Ibiza 1,5 SXI (Spikker) 1995 Opel Vectra 2,0 16v (Spikker) 1977 Opel Ascona 1,9 2D (Kræsjet og solgt) Xbox Live GT: xPellaRx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andreaz88 Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Hva er deres favoritt bil i forza? ;D Min er nissan silvia s14 :) Siter Forza drifter! Gt Xbox live: Andreazyo Gjør som meg, ligg brei ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DJ RS2 Matrix Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Hva er deres favoritt bil i forza? ;D Min er nissan silvia s14 :) som drifte bil så går det mest i silvia S14 og S15 (var dei som var enklast og stille inn til nesten perdekt drift) elles er det bwm E36 og E46 som blir brukt mest Siter BMW E36 318I Bimmers.no <--> Hemorini <--> Schmiedmann <--> Gs bildeler <--> Koed Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wrasko Skrevet August 9, 2008 Rapporter Share Skrevet August 9, 2008 Liker best Gullwing (ihvertfall av de jeg kommer på nå.. ikke spilt på laaaang tid).. Med samme oppsettet så kjører jeg faktisk både drift og rundetider.. Er og glad i gamle Elan, selvom den er småvanskelig å kjøre.. Meen.. Så lenge det originalt er rwd, så liker jeg det, og klarer å sladde med det.. Gjerne med så lite effekt som mulig.. (har driftere med under 130kw).. Men alt som er konvertert til rwd er søppel.. Blir for ille vektfordeling... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg