Gå til innhold

Forza Motorsport 2

Ranger emnet

rayb

Anbefalte innlegg

24 mai er det Forza 2 release i Japan, derfor hadde Turn 10 et skikkelig releaseparty med masse journalister, og de inviterte Takeshi Tsuchiya, Manabu 'Max' Orido, Naoki Hattori og Nobuteru 'Nob' Taniguchi til å prøve å spillet.. bilder:

forza04ye8.jpg

forza05dw6.jpg

forza10qa8.jpg

Slik skaffer man realistisk lyd i et spill.. kjører alle bila på dyno og tar opp hele turtallsregisteret i forskjellige gir osv.. lol

Ikke rart lyden i spillet eier?

forza15fm5.jpg

1179521417.jpg

1179521419.jpg

1179521416.jpg

Her tar dem opp lyden til kollisjona. Ikke no slå hammer på blikk her i gården. De tok likeså greit å kolliderte masse brukte gamle vrak :D

forza16pr0.jpg

- 85 Toyota Levin AE86 - F20C

- 87 Toyota Supra MK3 - 1JZ-GTE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 2.1k
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

For de som vil..så har jeg laget en "gruppe" på Facebook | Welcome to Facebook! under Forza Motorsport 2 - Team Norway

Den er åpen for alle bilfrelste..der kan vi legge opp bilder, gi tips og hint..er trossalt ikke lenge før spillet kommer til norge..er sikkert noen som trenger tips til det ene og andre:)

Jo større gruppen der blir, jo bedre miljø blir det for oss Forza frelste nordmenn i spillet og fremover..

Håper det er noen som er interessert:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder på å downloade demo nå... 94% :D

13 Toyota Prius + Seven (Taxi) | 01 Audi Ur-Allroad 2,5TDi  | 91 Audi 100q 2.3E Avant | 87 VW Transporter 1,6 TD Syncro | 90 Audi 200 20V | 86 Audi 100 CD Avant| 91 Audi S2 | 93 Calibra Turbo 4x4
VW Audi Club Norwegen - Troms & Finnmark Lokallag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dersom jeg hadde valgt Europa som startersted hadde jeg definitivt gått for Golf 2. Klaske i en Golf 5 GTI motor med litt snacks, da snakker vi!

Men jeg mååå ha asia som starter sted pga: driftebiler, evo, impreza, hks evo, supra, rx7, honda, etc.

Men jeg skal nok kjøpe meg en egen Golf 2 å ha, hehe, kanskje vi skulle lagd en Golf 2 racing serie :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når du velger Europa som startsted, vinner du stort sett europeiske biler gjennom karrieren. I tillegg vil du kun få rabatt på europeiske biler og deler. Amerikanske og Asiatiske biler er fortsatt mulig å kjøpe, men er dyrere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider